راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در هرمزگان

به گزارش تور آسیایی ارزان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست مشترکی که با موضوع راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با مدیران شبکه های بهداشت و درمان تعدادی از شهرستان ها در مرکز بهداشت استان برگزار گردید؛ گفت: این اقدام با هدف دسترسی آسان شهفرایندان به مراکز تزریق واکسن و تسریع در فرایند واکسیناسیون اجرایی شد.

راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در هرمزگان

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست مشترکی که با موضوع راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با مدیران شبکه های بهداشت و درمان تعدادی از شهرستان ها در مرکز بهداشت استان برگزار گردید؛ گفت: این اقدام با هدف دسترسی آسان شهفرایندان به مراکز تزریق واکسن و تسریع در فرایند واکسیناسیون اجرایی شد.

دکتر محمود حسین با تاکید بر اولویت واکسیناسیون گروههای پرخطر گفت: با توجه به شرایط جسمی افراد پرخطر تزریق واکسن با اولویت این گروه شروع شد و این فرایند تا انتها طرح و واکسینه شدن همه آحاد جامعه ادامه دارد.

وی نام کرد: با توجه به زمانبندی تزریق واکسن در سنین مختلف از سالمندان و بیماران خاص تا سایر افراد جامعه و بعلاوه افزایش تعداد مراجعین جهت واکسیناسیون در سنین پایین تر راه اندازی و افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در دستور کار معاونت بهداشتی دانشگاه نهاده شد.

دکترحسین پور با اشاره به دسترسی راحت تر شهفرایندان به این مراکز گفت: شهفرایندان و ساکنان محلات می توانند پس از دریافت پیامک مبنی بر حضور در مرکز واکسیناسیون بدون معطلی واکسن خود را در موعد مقرر دریافت نمایند.

وی درباره واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در هرمزگان گفت: بیش از 12 هزار و 134 نفر از افراد بالای 80 سال در هرمزگان واکسن دریافت نموده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1727

به "راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید