راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی ستاد مرکزی مقابله با کرونا دانشگاه آزاد استان تهران

به گزارش تور آسیایی ارزان، سرپرست کمیته سلامت روان ستاد مرکزی مقابله با کرونا دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از افتتاح مرکز مشاوره تلفنی این ستاد اطلاع داد.

راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی ستاد مرکزی مقابله با کرونا دانشگاه آزاد استان تهران

مژگان سپاه منصور در تبادل نظر با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: ستاد مرکزی مقابله با کرونا دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از ابتدای شیوع این بیماری تشکیل شد و در حال حاضر مرکز مشاوره تلفتی این ستاد راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: در راستای یاری به عموم هموطنان عزیز و خانواده عظیم دانشگاه آزاد اسلامی اعم از دانشجویان، کارکنان و استادان و خانواده هایشان، مرکز مشاوره تلفنی با هدف یاری به برطرف بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا راه اندازی شده است.

سرپرست کمیته سلامت روان ستاد مرکزی مقابله با کرونا دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ضمن قدردانی از دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به خاطر حمایت هایی که در این خصوص داشته اند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در برابر این بحران ساکت نبود و از روزهای نخست با تمام توان علمی و امکاناتی که داشت وارد صحنه شد و در کنار مردم بود.

معاون دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی همچنین از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی واحد تهران مرکزی به دلیل همکاری بسیاری که در کمیته سلامت روان داشته اند، قدردانی کرد.

وی گفت: پس از گذراندن دوره آموزشی کوتاه مدت دانشجویان تحصیلات تکمیلی، این مرکز به زودی جوابگوی مردم خواهد بود.

انتهای پیغام/4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 911

به "راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی ستاد مرکزی مقابله با کرونا دانشگاه آزاد استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی ستاد مرکزی مقابله با کرونا دانشگاه آزاد استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید