رایزنی های ظریف در سنگاپور

به گزارش تور آسیایی ارزان، وزیر خارجه ایران ضمن شرکت در پنجاه و یکمین نشست وزرای خارجه آ.سه.آن در سنگاپور با نخست وزیر سنگاپور و وزیران خارجه فیلیپین، ترکیه و ژاپن دیدار و گفت وگو کرد.

رایزنی های ظریف در سنگاپور

همراه ما باشید تا باتور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که دیشب (چهارشنبه) در رأس هیأتی وارد سنگاپور شد، امروز (پنجشنبه) در پنجاه و یکمین نشست وزیران امور خارجه اتحادیه آ سه آن حضور یافت.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این نشست با نخست وزیر سنگاپور دیدار و در مورد روابط دوجانبه، برجام و مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی مصاحبه و گفتگو کرد.

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فیلیپین نیز در حاشیه نشست آ سه آن در سنگاپور دیدار و در مورد راههای گسترش روابط دوجانبه و مهمترین مسائل بین المللی مصاحبه و گفتگو کردند.

به گزارش فارس، ظریف و مولود چاووش اوغلو وزرای امور خارجه ایران و ترکیه نیز در سنگاپور دیدار و مصاحبه کردند. روابط دوجانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی محورهای اصلی مصاحبهی دو مقام بود.

وزیران خارجه ایران و ژاپن نیز در حاشیه این نشست دیدار و مصاحبه کردند. در این دیدار در مورد آخرین تحولات روابط دو جانبه، برجام و دیگر موضوعات مورد علاقه مصاحبه شد.

ظریف در ضیافت ناهار همتای ژاپنی خود شرکت خواهد نمود.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سفری که پیش از سنگاپور به سریلانکا داشت با رئیس جمهور، رئیس مجلس، نخست وزیر و وزیر خارجه سریلانکا ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه را آنالیز و در مورد مسائل منطقه ای و بین المللی به گفت وگو پرداخت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 277

به "رایزنی های ظریف در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی های ظریف در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید