رد شایعه سرقت اطلاعات دوربین های شهری

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، پوریا علی مردانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید جمعی از خبرنگاران از مجموعه کنترل ترافیک شهر تهران ضمن تاکید بر فعالیت دوربین های سطح شهر تهران اضافه نمود: همه دوربین ها به صورت زنده معابر و خیابان ها و بزرگراه ها را کامل پوشش می دهند.

رد شایعه سرقت اطلاعات دوربین های شهری

ایرنا نوشت، وی با اشاره به استقرار 1500 دوربین در سطح شهر تهران گفت: شاید تعدادی از این دوربین ها به دلایلی نقص فنی داشته باشند، اما بیشتر آنها در سطح شهر تهران فعال هستند و تصاویر به صورت لایو و زنده پوشش داده می گردد.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران با بیان اینکه این شرکت کاربرد آنالیز شرایط ترافیک و اختلالات آن را به عهده دارد، ادامه داد: در بعضی اخبار اعلام شده بود که اطلاعات و تصاویر حذف و پاک شده که این موضوع تکذیب می گردد.

وی از پوشش تصاویر سرقت بانک ملی شعبه دانشگاه به وسیله دوربین های شرکت کنترل ترافیک تهران اطلاع داد و گفت: هر چند این تصاویر از پشت شاخه های درخت ضبط شده اما در اختیار مراجع و مسئولان ذی ربط قرار گرفته و تصاویر اشاره شده در ساعت 12:10 دقیقه بامداد آدینه ضبط شده است.

علی مردانی ضمن رد هرگونه حمله سایبری و هک دوربین های سطح شهر تهران تاکید نمود: به هیچ عنوان در این چند روزه تصاویر دوربین ها قطع نشده است. بعلاوه اطلاعات و دیتاهای گذشته نیز در مجموعه شرکت کنترل ترافیک تهران موجود است که از جمله آن می توان به تخلفات رانندگی و… اشاره نمود.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2112

به "رد شایعه سرقت اطلاعات دوربین های شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد شایعه سرقت اطلاعات دوربین های شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید