روستوف در خانه مقابل اندرلخت متوقف شد، عزت اللهی گل زد، گل آزمون آفساید شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، تیم روستوف در ملاقات دور رفت مرحله سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا میزبان نماینده بلژیک بود که مقابل این تیم متوقف شد.

روستوف در خانه مقابل اندرلخت متوقف شد، عزت اللهی گل زد، گل آزمون آفساید شد

جهت دریافت خدمات هزینه نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، تیم روستوف روسیه که سردار آزمون و سعید عزت اللهی، دو بازیکن ایرانی را در اختیار دارد، در یکی از ملاقاتهای دور رفت مرحله سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در استادیوم المپیک شهر روستوف به مصاف اندرلخت بلژیک رفت که این ملاقات در خاتمه با نتیجه تساوی 2 - 2 به خاتمه رسید.

در این ملاقات که سعید عزت اللهی از ابتدا در میدان حضور داشت، پیروز شد در دقیقه 16 یکی از گل های روستوف را به ثمر برساند. دیگر گل این تیم را دیمیتری پولوز در دقیقه 60 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. گل های اندرلخت هم که پیروز شد دو بار در دقایق 3 و 52 از روستوف پیش بیفتد و هر دو بار کار به تساوی کشیده شد، به ترتیب صوفیان هانی و یوری تیلمانس به ثمر رساندند.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی و ستاره تیم روستوف هم که در این بازی نیمکت نشین بود از دقیقه 56 جای الکساندر بخاروف وارد میدان شد. این مهاجم ایرانی پس از حضورش در میدان برای روستوف تأثیرگذار بود و پاسی که منجر به اعلام ضربه پنالتی شد را به هم تیمی اش داد و یک گل هم در دقیقه 63 به ثمر رساند که آفساید اعلام شد. عزت اللهی در دقیقه 82 جای خود را به دنیس ترنتیف داد.

در فیلم زیر گلزنی سعید عزت اللهی را برای روستوف مشاهده می کنید:

به گزارش خبرنگاران، ملاقات برگشت دو تیم سه شنبه هفته آینده در بلژیک برگزار خواهد شد تا در نهایت تیم صعود کننده به مرحله نهایی پلی آف تعیین گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 715

به "روستوف در خانه مقابل اندرلخت متوقف شد، عزت اللهی گل زد، گل آزمون آفساید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستوف در خانه مقابل اندرلخت متوقف شد، عزت اللهی گل زد، گل آزمون آفساید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید