روشن: این همه شهید داده ایم تا فوتبال دست دلال ها و مدیران غیر فوتبالی بیافتد؟ ، فوتبال حق امثال علی دایی و مهدوی کیاست

به گزارش تور آسیایی ارزان، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فوتبال پلی شده برای غیر فوتبالی ها تا با ورود به آن برای خود گرین کارت تهیه کنند.

روشن: این همه شهید داده ایم تا فوتبال دست دلال ها و مدیران غیر فوتبالی بیافتد؟ ، فوتبال حق امثال علی دایی و مهدوی کیاست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسن روشن در خصوص مدیریت در فوتبال گفت : خوشبختانه من حدود یک سال است به فوتبال کاری ندارم و از دور درباره آن می شنوم. از آن چیزهایی که می شنوم خیلی ناراحت می شوم. ما فوتبالی ها در خانه نشسته ایم و دعا می کنیم به جان غیر فوتبالی ها که فوتبال را اداره می کنند. این نیز بگذرد و ما نیز امیدواریم روزی برسد که حق جوانان مردم ضایع نشود. همه جا فوتبال دلال دارد اما نه به صورتی که ما در ایران داریم.

وی افزود: دعای مادر این جوانان و پیشکسوتان کمک می کند به حال این فوتبال و این روزها می گذرد. ما در جلسات اعضای صندوق پیشکسوتان وقتی دور هم جمع می شویم حسرت آن را می خوریم که این تجربیاتی که در این جلسات هست را چرا نمی توانیم در اختیار جوانان این مملکت قرار بدهیم.

پیشکسوت فوتبال در خصوص نداشتن اتحاد در اهالی فوتبال، گفت: تمام اهالی فوتبال می توانند کار کنند و غیر فوتبالی ها این را می گویند که ما اتحاد نداریم تا خودشان کارشان را انجام دهند.اگر جمع بندی کنید می بینید تمام کسانی که در فوتبال بیرون نشسته اند اسم و رسم و تجربه شان 80 درصد بیشتر از آنهایی است که در فوتبال حضور دارند.

روشن در خصوص اینکه چرا امثال علی دایی، مهدی مهدوی کیا در مدیریت فوتبال حضور ندارند، مطرح کرد: انتخابات فدراسیون فوتبال در دست حکومت کشورمان است. وقتی مجلس خبرگان و جاهای دیگر وظایف شان را در کشور می توانند انجام دهند و صلاحیت ها را تائید می کنند آنهایی که می توانند در انتخابات شرکت کنند صلاحیت شان را دولت مشخص می کند. واقعا حق خیلی ها مثل علی دایی و مهدوی کیا است که در این فوتبال حضور داشته باشند.

وی گفت: کاش کمیته پیشکسوتانی که صوری درست شده بود و آن حقوقی را که به آن چند پیشکسوت می دادند، ندهند. حداقل یک سالن را به پیشکسوتان اختصاص می دادند تا دور هم جمع شوند و یک چای با هم می خوردند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص دلایل حضور افراد غیر فوتبالی در مدیریت این ورزش، تاکید کرد: من هم 35 سال پیش گرین کارت داشتم و الان آمده ام در ایران هستم. الان به دنبال گرین کارت شمالم که بتوانم به آنجا بروم. این یک پلی شده که به فوتبال ما بیایند و برای آن به گرین کارت هایشان برسند. ای کاش همه استفاده ها را می کردند و به فوتبال و جوانان ما رحم می شد.

روشن که با رادیو ایران گفتو گو می کرد، در خصوص پول هایی که در فوتبال هزینه می شود، گفت: یک مثل معروف است که می گوید پول که از کیسه میهمان هزینه می شود حاتم طایی شدن آسان بود؛ این پول ها از جاهایی می آید که منبعش مشخص نیست، از تبلیغات و فیفا پول هایی واریز می شود ،کسی برای بازخواست وجود ندارد و هر مدیری هر جور دوست دارد هزینه می کند. با دلال ها برای آوردن بازیکنان و مربیان هر جور که می توانند فوتبال را دور می زنند. امیدوارم کرونا کمی ادامه پیدا کند و کمی از این آدم ها را جمع و جور کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1078

به "روشن: این همه شهید داده ایم تا فوتبال دست دلال ها و مدیران غیر فوتبالی بیافتد؟ ، فوتبال حق امثال علی دایی و مهدوی کیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشن: این همه شهید داده ایم تا فوتبال دست دلال ها و مدیران غیر فوتبالی بیافتد؟ ، فوتبال حق امثال علی دایی و مهدوی کیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید