رونالدو و حسرت بازی فینال در مادرید

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو بعد از به صدا در آمدن سوت خاتمه بازی برگشت دو تیم فوتبال آژاکس و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا خیلی ناراحت بود. دیداری که باعث شد یووه از مسابقات حذف گردد.

رونالدو و حسرت بازی فینال در مادرید

با یک شکست ستاره پرتغالی شانسش برای رسیدن به چهارمین قهرمانی پیاپی در مسابقات لیگ قهرمانان را از دست داد. طبیعتاً حالا شانسش برای رسیدن به توپ طلا هم بسیار کمرنگ تر از قبل شده است.

در شروع این فصل یکی از اولین اولویت های او رسیدن به ششمین قهرمانی در لیگ قهرمانان بود تا با رکورد پاکو خنتو برابری کند. اما حالا باید برای رسیدن احتمالی به این رکورد یک فصل دیگر صبر کند.

کریس این رقابت ها را با 6 گل زده به سرانجام برد که از این تعداد 5 گل در بازی های حذفی این مسابقات زده شده است. بهترین آمارش هم هنوز مربوط به فصل 14/2013 است که 17 گل زد.

یووه برای خرید این بازیکن سرمایه گذاری کلانی کرد تا بتواند با یاری او به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد، مخصوصاً که این تیم بدون رونالدو هم قهرمان سری آ می شد، اما قهرمانی لیگ قهرمانان چیزی است که 23 سال پیش آخرین بار به آن دست یافتند. جالب اینجاست که در آن سال با شکست همین آژاکس در فینال به قهرمانی رسیدند.

رونالدو در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل آژاکس گل زد، اما نتوانست تیمش را به دور بعد برساند.

وقتی رونالدو در حال ترک رئال بود، این ایده که بتواند با یووه در فینال مسابقات در واندا متروپولیتانو، استادیوم اتلتیکو که در شهر مادرید واقع است، برایش بسیار جذاب بود، اما نتوانست به این رؤیا دست پیدا کند.

مطمئناً قهرمانی در سری آ و جام حذفی ایتالیا او را راضی خواهد نمود، اما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همواره برای او متفاوت بوده است که این فصل آن را از دست داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 108

به "رونالدو و حسرت بازی فینال در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو و حسرت بازی فینال در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید