زمانیان: دو ماه اردوی فشرده را پشت سر گذاشتیم

به گزارش تور آسیایی ارزان، مربی تیم ملی بدمینتون ایران در بازی های آسیایی با توجه به حضور قهرمانان نامدار دنیا در این قاره تاکید نمود از بازیکنان ایران انتظار مدال ندارد، اما نمایش فنی بهتری نسبت به قبل از آنها انتظار می رود.

زمانیان: دو ماه اردوی فشرده را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ثریا آقایی و مهران شهبازی دو بدمینتون باز اعزامی ایران به بازی های آسیایی اندونزی عصر امروز (جمعه) برای اولین بار در ورزشگاه اصلی این مسابقات زیر نظر مربی خود تمرین کردند.

در خاتمه این تمرین سحر زمانیان با تأکید به اهمیت ورزش بدمینتون برای مردم اندونزی گفت: این موضوع از لحظه ورود به فرودگاه جاکارتا در تبلیغات و عکس های روی دیوارها کاملاً معین بود و همیشه بهترین و پرجمعیت ترین ورزشگاه ها اینجا به بدمینتون اختصاص دارد.

مربی تیم ملی بدمینتون ادامه داد: امروز روز تمرین تیم هاست، اما جو سالن مسابقات و تعداد دوربین ها و خبرنگارانی که اینجا هستند، تأیید می نماید تمام قهرمانان جهان و المپیک در آسیا هستند. سطح بازی ها بسیار بالاست، اما ما با تمام توان و برگزاری اردوهای مناسب به جاکارتا آمده ایم. دو ماه پیوسته و با تمام امکانات اردوهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی اضافه کرد: ثریا آقایی دومین و مهران شهبازی اولین حضورش را در بازی های آسیایی تجربه می نماید. انتظار بازی های فنی بهتر نسبت به قبل را از آنها داریم، اما برای مدال آوری در قاره پرستاره آسیا هنوز به لحاظ تجربی و فنی راه زیادی در پیش داریم.

زمانیان در خاتمه به جدول تک حذفی به عنوان یکی از سختی های بدمینتون اشاره نمود و گفت: امیدوارم با قرعه مناسبی هم روبرو شویم. جلسه و سیدبندی بازی های تیمی روز گذشته طبق رتبه جهانی تیم ها برگزار گردید و بر این اساس فکر می کنیم نپال، پاکستان، مالدیو و مغولستان حریفان مناسب تری برای ما در دور اول هستند تا در آغاز بازی ها به جو سالن مسلط شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 30

به "زمانیان: دو ماه اردوی فشرده را پشت سر گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمانیان: دو ماه اردوی فشرده را پشت سر گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید