سازمان ملل: اسناد معتبری از نابودی سرکرده داعش در دست نیست

به گزارش تور آسیایی ارزان، گروه نظارتی سازمان ملل متحد بر گروهک های تروریستی داعش و القاعده گفت که اخبار مربوط به نابودی سرکرده داعش را تایید نمی کند.

سازمان ملل: اسناد معتبری از نابودی سرکرده داعش در دست نیست

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، گروه نظارتی سازمان ملل متحد بر گروهک های تروریستی داعش و القاعده امروز دوشنبه گفت که خبر های مربوط به نابودی ابوبکر البغدادی سرکرده داعش را تایید نمی کند.

ادموند والتر فیتون براون مسئول گروه نظارتی سازمان ملل متحد بر گروهک های تروریستی داعش و القاعده در این خصوص گفت: نه، من تاییدی در این زمینه نمی کنم... همه آن چیزی که ما داریم، بیانیه منتشر شده آمریکایی هاست.

وی در ادامه اضافه کرد: آن ها گفتند که این اطلاعات را کنترل کرده اند... بنابراین من معتقدم که باید به این موضوع با جدیت نگاه کرد.

مقامات آمریکایی به ویژه مایک پمپئو وزیر خارجه و دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور روز گذشته با اعلام خبر هلاکت البغدادی به تشریح جزئیاتی از این عملیات پرداختند. پمپئو این واقعه را رویدادی بسیار بزرگ برای آمریکا مطرح کرد.

ترامپ نیز روز گذشته با برگزاری یک کنفرانس خبری سعی کرد این عملیات را یک دستاورد بسیار بزرگ برای دولت خود عنوان کند و در واقع از آن به عنوان برگ برنده خود برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بهره ببرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 508

به "سازمان ملل: اسناد معتبری از نابودی سرکرده داعش در دست نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ملل: اسناد معتبری از نابودی سرکرده داعش در دست نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید