سامانه آموزش مجازی چارچوب بنیاد سعدی رونمایی می گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، محتوای سامانه آموزش مجازی چارچوب بر اساس جلد اول مجموعه چارچوب که به وسیله بنیاد سعدی منتشر شده بود، تهیه و طراحی شده و بیش از 100 ویدئوی آموزشی 5 دقیقه ای دارد و به گونه ای طراحی شده تا زبان آموزان بتوانند در فضایی تعاملی به صورت همزمان و غیرهمزمان، بدون همراه داشتن کتاب یا حضور در کلاس درس، کتاب چارچوب را مطالعه نمایند.

سامانه آموزش مجازی چارچوب بنیاد سعدی رونمایی می گردد

این سامانه که با همکاری شرکت رایا کتاب تهیه شده، یک دوره آموزشی کامل محسوب می گردد که زبان آموزان می توانند هر ترم در آن ثبت نام نمایند و آموزش ببینند و در این راستا از پشتیبانی علمی مدرسان و کارشناسان بهره خواهند برد.

استفاده از این سامانه به صورت برخط (آنلاین) صورت می گیرد و در گام اول اجرای دوره های چارچوب، زبان آموزان به وسیله مدرسان خود در این سامانه عضو می شوند. مدرسان در هر جای جهان که باشند، می توانند وارد سامانه شوند و فرم درخواست عضویت در سامانه را تکمیل و پس از تأیید کارشناس مربوطه به صفحه مدیریتی خود در سامانه دسترسی پیدا نمایند و زبان آموزان خود را هم عضو نمایند تا از محتوای این سامانه بهره ببرند. در این روش، زبان آموزان تحت پشتیبانی علمی معلم خود قرار خواهند گرفت.

وجود بیش از 100 قطعه ویدئوی آموزشی کوتاه همراه با تمرین های تشخیصی و تولیدی، داشتن برنامه درسی دقیق و نقشه محتوایی تعیین، سادگی ساختار و محتوا، چینش محتوا براساس پرکاربردترین کارکردهای زبانی، تمرکز بر هر چهار مهارت زبانی با تکیه بر مؤلفه دستور و فعالیت هایی در راستای تقویت آن ها و امکان ارائه بازخورد اصلاحی به تکالیف تولیدی زبان آموزان از جمله ویژگی های استفاده از سامانه آموزش مجازی زبان فارسی چارچوب است.

علاقه مندان می توانند فیلم معرفی آموزش وب محور زبان فارسی چارچوب را از اینجا (https://s1f.ir/persiangrammar) مشاهده و برای حضور مجازی در مراسم رونمایی از راه لینک https://s1f.ir/event2 وارد شوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1766

به "سامانه آموزش مجازی چارچوب بنیاد سعدی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه آموزش مجازی چارچوب بنیاد سعدی رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید