سامانه شفافیت مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم مالی حلقه مفقوده در اقتصاد کشور بود

به گزارش تور آسیایی ارزان، سخنگوی کمیسیون مالی مجلس گفت: سامانه شفافیت مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم مالی حلقه مفقوده در اقتصاد بودکه در صورت دسترسی به اطلاعات به روز مالی می تواند اقدام پیشگیرانه ای برای جلوگیری از تخلفات مالی داشته باشد.

سامانه شفافیت مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم مالی حلقه مفقوده در اقتصاد کشور بود

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

حسن حسینی شاهرودی سخنگوی کمیسیون مالی مجلس در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، با اشاره به راه اندازی سامانه شفافیت مجتمع ویژه جرایم مالی از سوی قوه قضاییه گفت: با توجه به اینکه بسیاری از سامانه های موجود در سیستم مالی کشور، نتوانستند نظارت کاملی را بر فعالیت های مالی داشته باشند، دستگاه های نظارتی که وظیفه برخورد با متخلفان را دارند، باید به این سامانه وصل شوند که این سامانه اثر حیاتی بر اقتصاد کشور دارد.

وی اضافه کرد: این سامانه اقدام پیشگیرانه ای از سوی قوه قضاییه است که می توانست ده سال پیش نیز اجرا گردد، این اقدام قابل قبولی است که مجلس نیز در جهت حمایت از شفاف سازی و اقدامات پیشگیرانه آن، حمایت کاملی از آن انجام می دهد.

شاهرودی ابراز کرد: سامانه شفافیت مجتمع رسیدگی به جرایم مالی حلقه مفقوده در اقتصاد کشور بود و اگر اطلاعات کامل از سوی بانک مرکزی و وزارت صمت و سامانه های ارزی فعال در این حوزه آنلاین اطلاعات را به روز نمایند، می تواند اقدام پیشگیرانه ای در این بخش داشته باشد و مانع از هرگونه فساد و رانت در این حوزه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 720

به "سامانه شفافیت مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم مالی حلقه مفقوده در اقتصاد کشور بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه شفافیت مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم مالی حلقه مفقوده در اقتصاد کشور بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید