سران اروپایی ویدئو کنفرانس ویژه برای مقابله با کرونا برگزار می نمایند

به گزارش تور آسیایی ارزان، رئیس شورای اروپایی از برگزاری نشست ویژه سران اروپایی برای مقابله با شیوع کرونا در این اتحادیه در روز سه شنبه اطلاع داد.

سران اروپایی ویدئو کنفرانس ویژه برای مقابله با کرونا برگزار می نمایند

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، محدودیت ها در اتحادیه اروپا برای مقابله با ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

گرجستان هم ورود همه خارجیان را برای مبارزه با شیوع کرونا ممنوع اعلام نموده است. بر اساس اطلاعات رسمی در این کشور تا به حال 33 نفر به کرونا مبتلا شده اند.

گزارش ها حاکی از آن است که تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در بین نیروهای پلیس و آتش نشان ها در آلمان هم در حال افزایش است. در بین نیروهای پلیس آلمان تا به حال 7 مورد ابتلا به این بیماری گزارش شده و 95 نفر هم به قرنطینه رفته اند. در مجموع بر اساس اطلاعات رسمی کرونا حدود 307 نیروی پلیس در آلمان را خانه نشین نموده است.

در بین نیروهای آتش نشان هم 31 نفر به قرنطینه رفته و یک مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است.

شرکت هواپیمایی رایان ایر ایرلند هم اعلام نموده است که طی هفت تا دو روز آینده بزرگترین بخش ناوگان هواپیمایی اروپا زمین گیر می گردد.

مدیریت این شرکت هواپیمایی انتظار دارد که ظرف 2 ماه آینده ظرفیت جایگاه پروازها 80 درصد کاهش یابد.

به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا سران کشورهای اروپایی روز سه شنبه در یک ویدئو کنفرانس نشستی ویژه را برگزار خواهند کرد. چارلز میشل، رئیس شورای اروپایی این خبر را روز دوشنبه در پیامی توئیتری اعلام نمود.

وی اهداف مهم این اتحادیه را بخصوص تامین کافی تجهیزات پزشکی، حمایت از تحقیقات و محدود کردن عواقب مالی شیوع ویروس کرونا اعلام نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 882

به "سران اروپایی ویدئو کنفرانس ویژه برای مقابله با کرونا برگزار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سران اروپایی ویدئو کنفرانس ویژه برای مقابله با کرونا برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید