سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران معرفی گردید

به گزارش تور آسیایی ارزان، به پیشنهاد فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان و طی احکامی جداگانه از سوی دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، سرمربی و سرپرست تیم ملی والیبال زنان ایران معرفی گردید.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران معرفی گردید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، به پیشنهاد فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان و طی احکامی جداگانه از سوی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، فریبا صادقی به عنوان سرمربی و صدیقه اسلامی به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال بانوان ایران، تا سرانجام مسابقات قهرمانی زنان آسیا-2021 منصوب شدند.

فریبا صادقی کارشناس ارشد تربیت بدنی (گرایش مدیریت)، سابقه نایب رئیسی در هیئت والیبال استان اصفهان به مدت 12 سال را در رزومه کاری خود دارد. او همچنین مدرس مربیگری و عضو دپارتمان کمیته مربیان فدراسیون والیبال است.

از جمله سوابق صادقی در سطح ملی می توان به حضور او روی نیمکت تیم ملی نوجوانان (2 دوره) و جوانان (یک دوره) به عنوان سرمربی اشاره نمود. او همچنین سابقه 4 دوره مربیگری در تیم ملی بانوان بزرگسال را نیز در کارنامه دارد.

صادقی از سال 92 راهنمایی تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر ایران را برعهده دارد و با این تیم صاحب 2 عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی شده است. ذوب آهن در زمره پرافتخارترین تیم های حاضر در لیگ برتر بانوان است که پیش از سال 92 هم صادقی به عنوان مربی 5 سال پی در پی با این تیم روی سکوی قهرمانی ایستاد.

صدیقه اسلامی عضو هیئت علمی دانشگاه پیغام نور و دارای مدرک دکترای مدیریت ورزش است. او همچنین عضو کمیته برگزاری رویدادهای فدراسیون والیبال، عضو کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک و مشاور ورزش بانوان فدراسیون کارگری است.

او از سال 94 تا به امروز مسئولیت انجمن والیبال دانشگاه پیغام نور را برعهده دارد و از سال 83 تا به امروز به عنوان مدرس به تدریس رشته والیبال در دانشگاه مشغول است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1709

به "سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید