سرمربی کره شمالی: بازی با ایران دشوار و فشرده بود، پنالتی ما گرفته نشد

به گزارش تور آسیایی ارزان، سرمربی تیم فوتبال امید کره شمالی گفت: مقابل ایران فرصت خوبی داشتیم تا در صورت پیروزی به صعود نزدیک شوم اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی کره شمالی: بازی با ایران دشوار و فشرده بود، پنالتی ما گرفته نشد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی, جو سویگ بعد از دیدار تیم های ایران و کره شمالی که با شکست سه بر صفر تیمش همراه بود, در نشست خبری پس از بازی گفت: به عنوان بازی دوم که در زمان بسیار کوتاهی بعد از بازی اول برگزار گردید، برای ما بازی دشوار و فشرده ای بود. در دیدار مقابل ایران فرصت خوبی داشتیم تا در صورت پیروزی به صعود نزدیک شوم اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم خیلی زود یک اخراجی دادیم و همین اخراج کار ما را دشوار کرد و بازیکنانم دچار افت روحی شدند. به نظر من داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت.

سرمربی تیم کره کره شمالی تاکید نمود: حالا فقط یک فرصت برای ما مانده است. باید بازی آخر با عربستان بازی کنیم و پیروز شویم.

وی در پاسخ به این سوال که همواره تیم های امید و جوانان کره شمالی تا مراحل حذفی صعود نموده اند و حالا این ناکامی آیا برای شما ناامیدکننده نیست، توضیح داد: باید بگویم که همواره در تورنمنت فشرده ای مثل بازی های آسیایی بازی در کمتر از 2 روز خسته کننده است، ناامیدکننده نبوده چرا که ما بازی اول یک امتیاز گرفتیم و امروز باختیم, اما همچنان شانس داریم. در جریان این بازی وقتی پنالتی ما گرفته نشد و یک بازیکن مان هم اخراج شد, تمرکزمان بهم ریخت. اینها عوامل اصلی باخت ما بودند.

جو سویگ در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی که پرسید با توجه به شناخت تان از عربستان آیا توان شکست دادن تیم را برای صعود دارید, گفت: من بازی اول عربستان را دیدم و امروز هم بازی این تیم مقابل میانمار را بررسی خواهیم کرد, اما آنچه که برای ما اهمیت دارد این است که اگر می خواهیم صعود کنیم باید مقابل این تیم در بازی سوم با تمرکز کامل و شجاعانه بازی نموده و با کسب پیروزی صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 32

به "سرمربی کره شمالی: بازی با ایران دشوار و فشرده بود، پنالتی ما گرفته نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی کره شمالی: بازی با ایران دشوار و فشرده بود، پنالتی ما گرفته نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید