سمیع زاده: خوشبین هستم تیم ملی به مسابقات ترکیه اعزام گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، مدیر فنی تیم ملی شنا گفت: قرنطینه ترکیه 3 هفته است و به بهبود شرایط شیوع ویروس کرونا و اعزام تیم ملی شنا به مسابقات ترکیه خوشبین هستم.

سمیع زاده: خوشبین هستم تیم ملی به مسابقات ترکیه اعزام گردد

محسن سمیع زاده درخصوص نگرانی هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و احتمال برگزار نشدن مسابقات ترکیه به گوش می رسد، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: خوشبختانه قرنطینه در کشور ترکیه از هفته گذشته شروع شده و به مدت 3 هفته ادامه دارد، اما مسابقات تیم ملی شنا اواخر خرداد ماه برگزار می گردد که تا آن موقع یک ماه و نیم فاصله داریم.

وی اضافه کرد: من خوشبین هستم در آن موقع ترکیه و همه جهان شرایط بهتری خواهد داشت، چون واکسیناسیون شروع شده است و باعث کم شدن شیوع ویروس کرونا می گردد.

مدیر فنی تیم ملی شنا درباره اعزام تیم ملی شنا به دو کشور ترکیه و صربستان، گفت: از آنجایی که همه اماکن ورزشی تعطیل شد از رئیس فدراسیون درخواستی مبنی بر انتخاب 3 کشور برای برگزاری اردوی یک هفته ای ورزشکاران داشتم که رضوانی این موضوع را پیگیری کرد و کشور ترکیه و صربستان پذیرفته اند.

وی ادامه داد: ملی پوشان در انتهای خرداد ماه به این دو کشور سفر می نمایند و ابتدا مسابقه ای دو روزه در کشور صربستان برگزار نموده سپس به ترکیه بازگشته و پنج روز در این کشور مسابقه می دهند تا عملکردشان در این دو کشور برای کسب سهمیه بازی های المپیک محک بخورد.

سمیع زاده به کار سخت ملی پوشان در این دو کشور برای کسب سهمیه بازی های المپیک اشاره نمود و گفت: اگرچه کار ملی پوشان بسیار سخت و سخت است، چون یکسال و هفت ماه در هیچ رویداد بین المللی حضور پیدا ننموده اند و از شرایط مسابقه دور بوده اند، اما تمرین و کوشش می نمایند. من هم امیدوارم ملی پوشان به این مسابقات اعزام شوند و نتیجه کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1669

به "سمیع زاده: خوشبین هستم تیم ملی به مسابقات ترکیه اعزام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیع زاده: خوشبین هستم تیم ملی به مسابقات ترکیه اعزام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید