سیدجلال: الدحیل یک تیم کامل است و ما کاملاً آماده

به گزارش تور آسیایی ارزان، می دانیم با یک تیم کامل و بی نقص به نام الدحیل بازی داریم که سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است اما هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چرا که ما هم آمادگی کاملی برای این دیدار داریم.

سیدجلال: الدحیل یک تیم کامل است و ما کاملاً آماده

به گزارش خبرنگاران ، با وجود تمام سختی ها و حساسیت ها، کاپیتان پرسپولیس در نشست خبری با اعتماد به نفس از آمادگی تیمش برای رویارویی با الدحیل قدرتمند می گفت. سیدجلال حسینی که به انتخاب برانکو به سالن کنفرانس رفته بود، صحبت هایش درباره بازی را این طور شروع کرد: همان طور که برانکو گفت، در مرحله ای هستیم که چهار تیم قدرتمند از غرب آسیا در آن حضور دارند و بازی کردن با هر یک از این تیم ها سخت است. با این حال ما برای این مسابقه کاملاً آماده ایم.

کاپیتان سپس ادامه داد: می دانیم با یک تیم کامل و بی نقص به نام الدحیل بازی داریم که سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است اما هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چرا که ما هم آمادگی کاملی برای این دیدار داریم. در این مدت تمرینات خوبی انجام داده ایم و با تمام توان برای موفقیت تیم مان کوشش می کنیم. آماده هستیم تا برابر الدحیل نمایش خیلی خوبی داشته باشیم و تمام کوشش مان را برای پیروزی در این بازی انجام خواهیم داد.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 83

به "سیدجلال: الدحیل یک تیم کامل است و ما کاملاً آماده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال: الدحیل یک تیم کامل است و ما کاملاً آماده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید