ضرورت اعلام لیست کارکنان اماکن عمومی به پلیس

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از ضرورت الزام دریافت پروانه خدمتگزاری برای تمامی کارکنان اماکن عمومی پایتخت اطلاع داد.

ضرورت اعلام لیست کارکنان اماکن عمومی به پلیس

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ تقی افرند دراین باره گفت: به استناد ماده 8 آیین نامه نظارت بر اماکن عمومی، تمامی صاحبان اماکن عمومی، موظفند لیست کارکنان خود اعم از ایرانی و غیرایرانی را به وسیله مراجع صدور پروانه به نیروی انتظامی معرفی نمایند تا پس از آنالیز های لازم و در صورت تأیید صلاحیت، برای آنان پروانه خدمتگزاری صادر گردد.

وی با بیان اینکه مدت اعتبار پروانه خدمتگزاری یکسال است، گفت: کارکنان اماکن عمومی موظفند همه ساله نسبت به تمدید پروانه خود اقدام نمایند و در صورت تغییر هر یک از کارکنان شاغل در اماکن عمومی موصوف که دارای پروانه خدمتگزاری هستند، مراتب باید ظرف 48 ساعت از سوی صاحبان این اماکن، به پلیس اعلام گردد تا تمهیدات لازم در این خصوص انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: بروزرسانی: 3 مهر 1398 شناسه مطلب: 268

به "ضرورت اعلام لیست کارکنان اماکن عمومی به پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت اعلام لیست کارکنان اماکن عمومی به پلیس"

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید