طوفان حاره ای کیار در راه دریای عمان و شرق تنگه هرمز

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران/هرمزگانبنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان، آب های دریای عمان و شرق تنگه هرمز تحت تاثیر طوفان حاره ای کیار (KYARR) در شمال اقیانوس هند، مواج پیش بینی می گردد.

طوفان حاره ای کیار در راه دریای عمان و شرق تنگه هرمز

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه نمود: آب های دریای عمان و شرق تنگه هرمز تحت تاثیر طوفان حاره ای کیار (KYARR) در شمال اقیانوس هند، مواج پیش بینی می گردد.

مرضیه سی سی پور اظهار داشت: توصیه می گردد شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری نمایند و همچنین شناورهای تجاری و سنگین از تردد دریایی به عرض جغرافیایی پایینتر از 25 درجه شمالی پرهیز نمایند.

وی اظهار کرد: این طوفان در موقعیت جغرافیایی 19.6 درجه عرض شمالی و 62.2 درجه طول شرقی واقع شده است و جهت حرکت آن به سمت عرض های پایین تر است.

سی سی پور با اشاره به اینکه در ارتفاعات استان رشد ابر پیش بینی می گردد و وقوع رگبار پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود، مطرح نمود:روزهای پنجشنبه و آدینه نیز با گذر امواج ناپایدار آب های خلیج فارس و غرب تنگه هرمز با افزایش بادهای غربی متلاطم خواهد شد و احتمال رگبار باران و رعد و برق در بعضی نقاط استان پیش بینی می گردد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در سرانجام اضافه نمود: از نظر دمایی، تا سرانجام هفته تغییرات دمایی بین یک تا سه درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 395

به "طوفان حاره ای کیار در راه دریای عمان و شرق تنگه هرمز" امتیاز دهید

1 کاربر به "طوفان حاره ای کیار در راه دریای عمان و شرق تنگه هرمز" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان حاره ای کیار در راه دریای عمان و شرق تنگه هرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید