عصبانیت شدید کومان از داوری: چرا VAR در لالیگا وجود دارد؟

به گزارش تور آسیایی ارزان، سرمربی بارسلونا بعد از شکست برابر رئال مادرید به انتقاد تند از عملکرد داور بازی پرداخت.

عصبانیت شدید کومان از داوری: چرا VAR در لالیگا وجود دارد؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، در حساس ترین بازی هفته سی ام رقابت های لالیگا دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند.

این ملاقات جذاب که با میزبانی رئال برگزار گردید با پیروزی دو بر یک این تیم به سرانجام رسید تا شاگردان زیدان سه امتیاز ارزشمند و روحیه بخش را به دست آورند.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا به شدت به عملکرد داوری معترض است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: اگر بارسایی باشید قطعا نسبت به عملکرد داور معترض خواهی بود. من به هیچ وجه از عملکرد تیم در نیمه نخست راضی نیستم. ما در نیمه اول نه در دفاع و نه در حمله خوب نبودیم و این کاملا روشن بود اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

او ادامه داد: از داور می خواهم که واقعا صحنه براتویت را نگاه کند. آن صحنه پنالتی روشن بود. من دلیل VAR در لالیگا را نمی دانم. چرا داور این صحنه مشکوک را بازبینی نکرد؟ داور تنها 4 دقیقه وقت اضافه گرفت این درحالی بود که بازی تنها 3 دقیقه به خاطر کتف او متوقف شد. او پنالتی واضح ما را نگرفت. همه دیدند که در محوطه جریمه رئال چه اتفاقی افتاد.

کومان ادامه داد: ما در این بازی در خط دفاعی خوب نبودیم و ضربات آخر را هم خوب نزدیم تا بازنده شویم. تیمی که می خواهد به پیروزی دست پیدا کند، باید از فرصت های خود به خوبی استفاده کند. ما قدر موقعیت های خود را ندانستیم و از طرف دیگر هم در کارهای دفاعی اشتباه داشتیم تا بازنده شویم.

او اضافه کرد: من نمی توانم بیشتر از این درباره داوری صحبت کنم. پنالتی واضح ما گرفته نشد. اگر آن پنالتی گرفته می شد باتوجه به فرایند بازی نتیجه دیگری رقم می خورد و ما بازنده نمی شدیم. باوجود اعتراض زیاد داور به راحتی از کنار آن صحنه گذشت.

او درباره شانس تیمش برای قهرمانی گفت: من امیدوار هستم و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید. من تنها کسی نیستم که از داوری خشمگین هستم. همه بازیکنان تیم هم عصبی و ناراحت هستند.

با این نتیجه اتلتیکو مادرید و رئال مادرید 66 امتیازی شدند و رئال به خاطر بازی رو در رو صدرنشین شد. البته اتلتیکو یک بازی کمتر دارد که در صورت پیروزی در آن صدرنشین خواهد شد. بارسلونا هم با 65 امتیاز به رده سوم سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1604

به "عصبانیت شدید کومان از داوری: چرا VAR در لالیگا وجود دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت شدید کومان از داوری: چرا VAR در لالیگا وجود دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید