عملیات اجرایی رستوران گردان پل معلق شیشه ای هیر آغاز شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، عملیات اجرایی رستوران گردان پل معلق شیشه ای هیر آغاز شد.

عملیات اجرایی رستوران گردان پل معلق شیشه ای هیر آغاز شد

محمدرضا شایقی اظهار کرد: با سرمایه گذاری بخش خصوصی رستوران گردان پل معلق شیشه ای در دو طبقه احداث می گردد که طبقه دوم این طرح گردان خواهد بود.

او اعلام کرد: برای اجرای این پروژه 120 میلیارد ریال اعتبار به وسیله سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه خواهد شد تا در 600 مترمربع زمین احداث و پس از راه اندازی پذیرای گردشگران و مسافران ورودی به این منطقه گردشگرپذیر باشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل با اشاره به اجرای این پروژه با نمای شیشه ای اضافه کرد: با توجه به اینکه مجموعه گردشگری پل معلق تمام شیشه ای هیر توانسته گردشگران زیادی را از داخل و خارج از کشور به خود جذب کند، کوشش می کنیم تا با اجرای طرح های توسعه ای گردشگری در این مجموعه زمینه برای حضور هرچه بیشتر گردشگران را در منطقه فراهم آوریم.

شایقی ادامه داد: با راه اندازی و شروع فعالیت این پروژه، علاوه بر جذب هر چه بیشتر گردشگران به این مجموعه گردشگری، شاهد ایجاد اشتغال برای 13 نفر نیز خواهیم بود.

منبع: همگردی
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2106

به "عملیات اجرایی رستوران گردان پل معلق شیشه ای هیر آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی رستوران گردان پل معلق شیشه ای هیر آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید