فرهنگیان در صورت تمایل و احتیاج دستگاه می توانند تا 35 سال ادامه خدمت دهند

به گزارش تور آسیایی ارزان، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش با اشاره برنامه ریزی در حوزه نیروی انسانی برای مهرماه 98 اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید، 18 هزار ورودی دانشجو معلم و ماده 28 و 3500 سرباز معلم وارد آموزش وپرورش خواهند شد.

فرهنگیان در صورت تمایل و احتیاج دستگاه می توانند تا 35 سال ادامه خدمت دهند

به گزارش خبرنگاران، علی الهیار ترکمن با اشاره به ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری، اظهار کرد: روال بازنشستگی فرهنگیان مطابق سنوات قبل است و در صورت تمایل اشخاص و احتیاج دستگاه با رعایت شرایط سنی، همکاران می توانند تا 35 سال ادامه خدمت دهند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش بابیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی برای مهرماه 98شروع شده است، گفت: شمار فارغ التحصیلانی که به ما می پیوندند، حق التدریس ها، رسمی و پیمانی ها، سرباز معلم ها و خرید خدماتی ها نیز تعیین است و بر اساس سازوکارها به تفکیک هر استان جلساتی برگزار و موارد را مطرح می کنیم که با آنالیز های اجرا شده برای مهرماه 98، هجده هزار ورودی دانشجو معلم و ماده 28 و 3500 سرباز معلم خواهیم داشت.

وی افزود: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده در مهرماه با کمبود نیرو روبرو نخواهیم شد و با ظرفیت موجود سال تحصیلی جدید را شروع خواهیم کرد.

الهیار ترکمن توضیح داد: درخواست 55هزار مجوز استخدامی به سازمان امور استخدامی ارائه نموده ایم. در مجوزهای استخدامی، احتیاجهای میان مدت و بلندمدت را هدف قرار می دهند و ما در راستای اهداف میان مدت درخواست استخدامی ارسال می کنیم.

به گزارش معاونت رسانه و ارتباطات آموزش وپرورش، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع در ادامه افزود: سال گذشته به دلیل کمبود نیروی انسانی در بعضی مناطق، معاونان و مدیران مدارس را ملزم به تدریس نموده بودیم که سال جاری مدیران مدارس از الزام به تدریس خارج شدند و فقط برای معاونان الزامی گذاشته شده که امیدواریم در ادامه کار بتوانیم آن ها را نیز از این طرح خارج کنیم تا به کارهای اداری مدرسه و ساماندهی آن بپردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 133

به "فرهنگیان در صورت تمایل و احتیاج دستگاه می توانند تا 35 سال ادامه خدمت دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگیان در صورت تمایل و احتیاج دستگاه می توانند تا 35 سال ادامه خدمت دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید