لیگ فرسایشی آسیب ها را افزایش می دهد، شهروند برای بقا خواهد جنگید

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم صدرنشین شهرداری ورامین در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال روز پنجشنبه در خانه میزبان تیم رده دوازدهمی، شهروند اراک خواهد بود.

لیگ فرسایشی آسیب ها را افزایش می دهد، شهروند برای بقا خواهد جنگید

محمد غیاثی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازی روز پنجشنبه مقابل تیم شهروند اراک گفت: با توجه به صندلی دو تیم در جدول رده بندی شناخت کاملی از تیم اراک نداریم. این تیم چند بازیکن خود را از دست داده است و چند بازیکن جدید در اختیار گرفته است. برای بقا می جنگد و کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

سرمربی تیم شهرداری ورامین درباره نخستین باخت تیمش مقابل تیم سایپا نیز گفت: سایپا تیم خوب و پرمهره ای است. در روز خوب سایپا تیم ما خوب نبود و نتیجه را واگذار کردیم.

وی درباره مسائل تمرینی تیمش با توجه به تیم فوتسال در سالن تمرین گفت: خوشبختانه این مشکل رفع شده است چرا که مسابقات فوتسال به اتمام رسیده است. هفته گذشته برای آماده سازی تیم کمی مشکل به وجود آمد که دیگر این مسائل حل شد.

غیاثی درباره شرایط بازیکنان تیمش نیز گفت: مسعود غلامی از اردوهای ملی با آسیب دیدگی به تیم ملحق شد. حسین آبادی نیز در تمرینات مصدوم شد. در حال حاضر سه مصدوم داریم که این هم به دلیل لیگ فرسایشی است. با توجه به تراکم مسابقات فشار زیادی به بازیکنان وارد می گردد و این آسیب ها طبیعی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 743

به "لیگ فرسایشی آسیب ها را افزایش می دهد، شهروند برای بقا خواهد جنگید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ فرسایشی آسیب ها را افزایش می دهد، شهروند برای بقا خواهد جنگید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید