ماهی قرمز سفره عید از چین وارد نمی گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، اداره کل دامپزشکی استان البرز بیان کرد: اخبار مربوط به احتمال انتشار بیماری کرونا به وسیله واردات ماهی قرمز به کشور کذب است.

ماهی قرمز سفره عید از چین وارد نمی گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، اداره کل دامپزشکی استان البرز در اطلاعیه ای گفت: با توجه به انتشار اخباری در مورد واردات ماهی قرمز از کشور چین در فضای مجازی، به اطلاع شهروندان می رساند ماهی قرمز سفره هفت سین با اسم علمی (Carasius auratus auratus) جزو گونه های ماهی تولیدی در داخل کشور بوده و عمدتاً در شهرستان کاشانو استان گیلان تکثیر و پرورش داده می گردد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این اطلاعیه آمده است: تا به امروز هیچگونه واردات ماهی قرمز از کشور چین و یا سایر کشور ها به منظور تامین ماهی قرمز سفره عید صورت نگرفته است و اخبار منتشر شده در این خصوص صحت ندارد. بر این اساس مردم می توانند همانند سال های پیش بدون نگرانی ماهی قرمز سفره هفت سین خود را از مراکز مجاز فروش خریداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 680

به "ماهی قرمز سفره عید از چین وارد نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهی قرمز سفره عید از چین وارد نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید