مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی های رایانه ای منصوب شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، تهران- خبرنگاران- با تصویب هیئت مدیره و تایید هیئت امنای بنیاد ملی بازی های رایانه ای، سید صادق پژمان به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی های رایانه ای منصوب شد.

مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی های رایانه ای منصوب شد

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، سید صادق پژمان به مدیرعاملی بنیاد ملی بازی های رایانه ای منصوب شد. اونزدیک به ده سال است که در حوزه های فرهنگی سابقه فعالیت و مدیریت داشته و پیش از این نیز عضو هیئت مدیره این بنیاد فرهنگی بوده است.

وی همچنین در سمت هایی چون معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاون اقتصادی و بازرگانی شرکت برج میلاد، معاون اجرایی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و رئیس فرهنگ سرای رسانه حضور داشته است.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان یکی از ارکان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی برنامه ریزی، حمایت و نظارت بر فعالیت های مرتبط فرهنگی، هنری و فنی صنعت بازی های ویدیویی است.

پیش از این، حسن کریمی در این سمت مشغول فعالیت بود که به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره بنیاد ملی بازی های رایانه ای به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

علمی **9207**1485

منبع: ایرنا
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 113

به "مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی های رایانه ای منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی های رایانه ای منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید