مشکل حمل و نقل، واردات نفت شرکت هندی از ایران را کاهش داد

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران : شرکت پالایشگاهی مانگالور هند اعلام نمود به دلیل مسائل حمل و نقل انتظار دارد واردات نفت این شرکت از ایران در یک سال منتهی به ماه مارس به 3.8 میلیون تن معادل 74 هزار بشکه در روز برسد.

مشکل حمل و نقل، واردات نفت شرکت هندی از ایران را کاهش داد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس تریبیون، شرکت پتروشیمی و پالایشگاهی مانگالور هند اظهار داشت به دلیل مسائل حمل و نقل انتظار دارد واردات نفت این شرکت از ایران در یک سال منتهی به ماه مارس به 3.8 میلیون تن معادل 74 هزار بشکه در روز برسد.

این در حالی است که بر اساس قرارداد منعقده بین این شرکت و شرکت ملی نفت ایران قرار بود در طول یک سال 5 میلیون بشکه نفت از ایران به پالایشگاه های این شرکت ارسال گردد.

به گفته پی پی اوپازیا مدیر شرکت مانگالور، این شرکت دولتی که بزرگترین وارد کننده هندی نفت ایران است به دلیل عدم توانایی در فراهم کردن کشتی برای حمل نفت از ایران، تنها حجم محدودی از ایران نفت وارد خواهد نمود.

تحریم های غرب علیه صنعت نفت ایران در سال گذشته میلادی واردات نفت شرکت مانگالور از ایران را به 6.2 میلیون تن کاهش داد، در حالی که بر اساس قرارداد منعقده قرار بود 7.3 میلیون تن نفت از ایران خریداری گردد.

شرکت مانگالور اعلام نموده که در سه ماهه منتهی به 31 دسامبر به دلیل نوسانات ارزی و کاهش ارزش دارایی ها 3 میلیارد و 600 میلیون روپیه زیان دیده است.

73

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 478

به "مشکل حمل و نقل، واردات نفت شرکت هندی از ایران را کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل حمل و نقل، واردات نفت شرکت هندی از ایران را کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید