معاون اول رئیس جمهور دعوت حضور در اجلاس همدان2018 را پذیرفت

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت عصر سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با تبریک روز خبرنگار به صاحبان قلم و خبرنگاران فعال در همه رسانه ها عنوان کرد: امیدوارم رسانه ها با محور قرار دادن صداقت‌مندی در فعالیت‌ها در بهبود و توسعه کشور و شفاف سازی تصمیمات و مبارزه با فساد همکاری لازم را داشته باشند.

معاون اول رئیس جمهور دعوت حضور در اجلاس همدان2018 را پذیرفت

وی در ادامه بااشاره به جلسه ای پیرامون رویداد همدان 2018 که به همراه نمایندگان همدان و تویسرکان در مجلس با معاون رئیس جمهور برگزار شد، گفت: در این جلسه نماینده تمام دستگاههایی که می توانند به برگزاری رویداد همدان 2018 کمک کنند؛ حضور داشتند.

استاندار همدان با بیان اینکه اسحاق جهانگیری بیش از آنچه فکر می کردم به تاریخ و فرهنگ و بزرگان استان اشراف داشت و دستورات خوبی را برای ورود دستگاه ها به رویداد صادر کرد، گفت: وی دعوت حضور در اجلاس را پذیرفت که طرح هایی نیز با حضور وی در همدان و به دست معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

نیکبخت بابیان اینکه با مجمع نمایندگان استان همدان جلسه بسیار خوبی داشتیم و آنچه گفته می شد همدلی و هماهنگی برای توسعه استان بود، گفت: امروز هم شورای اشتغال و هم ستاد تسهیل برگزار و مقرر شد مشکلات طرح های فراگیر و شرایطی که باید تغییر داده شود در مکاتبه ای اعلام شود تا اعتبارات کامل جذب شود.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداری همدان با همکاری معاونت عمرانی استانداری همدان باید مشکلات شهرک چوب و شیشه همدان را بررسی و رفع کنند، گفت: شهرک چوب قرار بود یکهزار شغل ایجاد کند بنابراین باید مشکلات آن را برطرف کنید.

استاندار همدان از بانک ها تشکر کرد و گفت: گزارش خوبی امروز از عملکرد بانکها ارائه شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 20 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 8

به "معاون اول رئیس جمهور دعوت حضور در اجلاس همدان2018 را پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون اول رئیس جمهور دعوت حضور در اجلاس همدان2018 را پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید