معاون اول رییس جمهور به بعضی استان های درگیر کرونا سفر می نماید

به گزارش تور آسیایی ارزان، معاون اول رییس جمهور به منظور نظارت بر فرایند مدیریت و مقابله با کرونا در بعضی استان های درگیر این بیماری، به خراسان رضوی، مازندران و گیلان سفر می نماید.

معاون اول رییس جمهور به بعضی استان های درگیر کرونا سفر می نماید

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور فردا (یکشنبه) سفری دو روزه به استانهای خراسان رضوی، مازندران و گیلان خواهد داشت و در جلسات استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این استانها شرکت خواهد نمود.

معاون اول رییس جمهور همچنین در جریان این سفرها، در مورد برنامه ها و تدابیر محلی استان های فوق الذکر برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با ویروس کرونا و اقدامات صورت گرفته برای درمان مبتلایان کرونا و آنالیز نیازهای ضروری به اقلام بهداشتی و درمانی با مدیران این استان ها تبادل نظر خواهد نمود و از نزدیک در جریان فرایند رسیدگی و ارائه خدمات درمانی در این سه استان قرار خواهد گرفت.

بر اس اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، برنامه سفرهای معاون اول رییس جمهور به استانهای درگیر کرونا، در راستای سرکشی و نظارت بر فرایند پیشگیری و مقابله با کرونا است که از روز پنجشنبه 29 اسفند 1398 با حضور در جلسه پیشگیری و مقابله با کرونا استان تهران شروع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 898

به "معاون اول رییس جمهور به بعضی استان های درگیر کرونا سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون اول رییس جمهور به بعضی استان های درگیر کرونا سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید