مقاله: قلعه سنت آنجلو رم (ایتالیا)

به گزارش تور آسیایی ارزان، در مدت گشت در شهر رم در تور ایتالیا، چه در بخش شرقی رودخانه تیبر باشید چه در بخش شرقی، رسیدن به قلعه سنت آنجلو آسان است. از میدان ناوونا یا از واتیکان، تنها 10 دقیقه پیاده روی تا قلعه فاصله است. احتمالا فراموش نشدنی ترین مسیر برای رسیدن به قلعه از طریق پیاده روی از روی پل Ponte SantAngelo است در آنجا می توانید توقف داشته باشید و از مجسمه های خارق العاده فرشته، ساخته شده از مرمر سفید اثر برنینی لذت ببرید. اگر از طریق سیستم حمل و نقل عمومی رم، قصد آمدن به این مکان را دارید خطوط اتوبوس زیادی شما را به مقصدتان می رسانند. می توانید خط A متر رم را سوار شده و در ایستگاه های Lepanto یا Ottaviano پیاده شوید.

مقاله: قلعه سنت آنجلو رم (ایتالیا)

قلعه سنت آنجلو چیزی را به شما ارائه می دهد که دیگر جاذبه های گردشگری این شهر ابدی نمی توانند آن کار را بکنند. وقتی به بیرون از مجموعه قدم می گذارید بابت هزینه ای که برای ورودی پرداخت کرده اید حسرت نخواهید خورد. شما در هر ساعتی از روز می توانید به این قلعه رفته و از محوطه عظیم بیرونی اش و از پل زیبای Ponte SantAngelo دیدن کنید. Ponte SantAngelo پلی پیاده روی است که از روی رودخانه تیبر گذشته و قلعه را به مرکز رم متصل می کند. موزه مجموعه را می توانید از سه شنبه تا یکشنبه و از 9 تا 7.30 عصر ببینید. موزه در روزهای یکشنبه، روز کریسمس و روز سال نو بسته است. کارت های Roma Pass به شما اجازه می دهد دو تا از 6 جاذبه گردشگری رم شامل کولوسئوم، تپه پالاتین و فوروم رومی، Musei Capitolini، گالری Borghese و موزه ملی قلعه سنت آنجلو را به رایگان ببینید.

افسانه ها می گویند این قلعه بعد از این که فرشته اعظم میکائیل در بالای قلعه ظاهر شد و شمشیرش را در غلاف کرد و به خاطر آن طاعون سال 590 که رم را زجر می داد تمام شد به این نام نامگذاری شده است. در بالای قلعه مجسمه ای برنزی از میکائیل قرار گرفته که توسط مجسمه ساز قرن هجدهمی Pieter Verschaffelt ساخته شده است. این مجسمه برنزی جایگزین نسخه مرمری که سابق در این مکان بود شد. این مجسمه مرمری در سال 1536 و توسط Raffaello da Montelupo ساخته شده بود.

منبع مقاله: قلعه سنت آنجلو رم (ایتالیا)

انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1927

به "مقاله: قلعه سنت آنجلو رم (ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قلعه سنت آنجلو رم (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید