مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟

به گزارش تور آسیایی ارزان، خاک رس پس از ورود از جعبه تغذیه روی نواری حرکت میکند که یک وزن منبع در راستا آن تعبیر شده است. این وزن منبع مقدار ماده عبور نموده واحدهای زمانی ساعت و شبانه روز را مقدار گیری مینماید. معمولاً در این قسمت یک دستگاه آهن ربای برقی هم طراحی میشود که کار اصلی آن قطع حرکت نوار در زمان ورود قطعه آهن همراه با ماده معدنی است زیرا وجود این قطعات برای ماشین آلات بسیار خطرناک است.

مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟

با توجه حساسیت محل عایق، تمام این نم بندی باید معادل عمر مفید ساختمان باشد. با توجه به ویژگی های لیکا، می توان از آن برای عایق نمودن زیرسازی و یا در اجزای سازه های باربربرای پی ساختان های کوچک استفاده کرد.

با استفاده از بتن لیکا با ترکیب سیمان و لیکای ریز به نسبت حجمی 1 به 8 که در محل ساخته و ریخته می شود، می توان آب بندی کف ساختمان را انجام داد. چگالی این بتن حدود cm3/kg800 و مقاومت فشاری حداقل cm²/kg30 است بنابراین، این بتن نقش توزیع بار را هم خواهد داشت و دیوارهای غیر باربر تا یک طبقه را می توان مستقیم روی این بتن قرار داد.

در این مرحله دانه های خشک شده(گندوله ها) در معرض حرارت قرار میگیرند که در این قسمت سیر صعودی حرارت تقریباً ناگهانی میباشد. حرارت در کوره خشک کن از حرارت طبیعی (200به مدت دو ساعت در دمای 400 درجه سانتیگراد میرسد و در دومین مرحله از 400به 1200افزایش می یابد.

منبع مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟

انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1846

به "مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کاربردهای لیکا چیست و مزیت های آن کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید