مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل

به گزارش تور آسیایی ارزان، پرده های لوردراپه یا پرده کرکره عمودی بصورت یکپارچه بوده و بر خلاف دیگر پرده ها محدودیت عرضی ندارد نور محیط را به خوبی تنظیم مینماید. استفاده از فرنیچر های عمودی مانند این جایگاه هماهنگی و زیبایی خاصی را در محیط بوجود می آورد. از مزایای این پرده کرکره عمودی راحتی شستشوی آن میباشد.

مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل

تمیز کردن آسان یکی دیگر از مزایای پرده کرکره، تمیز کردن آسان آن هست. شما می تونید به راحتی و بدون در آوردن پرده از جای خودش، اون رو به سادگی تمیز کنید.

رنگ پریدگی کرکره از مثل مورد قبل، به علت قرار گرفتن پرده در معرض گرد و غبار و باد و باران، ممکنه رنگ پرده از بین بره. البته با نگهداری مناسب، این اتفاق پیش نخواهد آمد.

جنس این پرده های اسکرین از الیاف شیشه ای و p.v.c تشکیل شده است و این الیاف شیشه ای به اندازه بسیار زیادی جلوی اشعه خورشید یا u.v را میگیرد که این خصوصیت سبب میگردد که انرژی وسایل برودتی و گرمایی را در محیط کاهش میدهد.این پرده ها در روز فضای بیرون را در دسترس ساکنین قرار میدهد. از مزایای مهم این پرده های اسکرین غیر قابل اشتعال بودن آنهاست

پرده های سیلو ئت از دو لایه حریر موازی و یک لایه پارچه افقی تشکیل شده است که همانطور که دیده میگردد شبیه پرده کرکره های آلومینیومی میباشد ولی از نظر کارایی شبیه پرده های شید رول میباشد. استفاده از این پرده باعث پدید آمدن اشکالی زیبا از نور و سایه در داخل محیط میگردد.

منبع مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1866

به "مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید