مقاله: کالری برگه زردآلو؛ برگه زردآلو چند کالری دارد؟

به گزارش تور آسیایی ارزان، توجه داشته باشید که قیسی باید به صورت طبیعی خشک شده باشد تا خواص و ویتامین لازم بدن را تأمین کند. در صورتی که به دلیل ثابت نگه داشتن رنگ برگه زردآلو به آن مواد شیمیایی اضافه نموده باشند، پس از مصرف قیسی ممکن است واکنش آلرژیک یا حملات آسمی رخ دهد.

مقاله: کالری برگه زردآلو؛ برگه زردآلو چند کالری دارد؟

کالری برگه زردآلو یا قیسی به دلیل فیبر بالایی که این نمونه از خشکبار دارد کم است. افرادی که در رژیم غذایی به سر می برند می توانند برای میان وعده خودشان قیسی را انتخاب نمایند. قیسی نه تنها سیر نماینده است، بلکه آهن و ویتامین های مورد احتیاج بدن را نیز در طول رژیم تأمین می نماید.

اگر علاقه مند هستید درباره کالری خشکبار مقوی و سالم دیگر بیشتر بدانید، به شما پیشنهاد می کنیم مقاله های کالری بادام، کالری انواع کشمش و کالری بادام هندی را نیز مطالعه کنید. تجربه شما از مصرف قیسی و خواص آن چیست؟ دیدگاه های خود را به وسیله بخش نظرات و پرسش ها با ما و مخاطبین خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: طرز تهیه برگه زردآلو به 3 روش (فر، دستگاه خشک کن و آفتاب)

همچنین فیبر بالای زردآلو چین و چروک های ناشی از کاهش وزن را کم می نماید و پوست را جوان و شاداب نگه می دارد.

برگه زردآلو از مواد غذایی حاوی فیبر است. به همین دلیل با مصرف آن می توانید به خوبی بر اشتهای کاذبی که دارید غلبه نموده و رژیم غذایی خودتان را به بهترین نحو به خاتمه برسانید.

منبع مقاله: کالری برگه زردآلو؛ برگه زردآلو چند کالری دارد؟

انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1879

به "مقاله: کالری برگه زردآلو؛ برگه زردآلو چند کالری دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کالری برگه زردآلو؛ برگه زردآلو چند کالری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید