مهاجم استقلال بالاخره به الغرافه پیوست

به گزارش تور آسیایی ارزان، در لیگ نوزدهم بود که شیخ دیاباته با حضور استراماچونی به اردوی آبی پوشان مرکز نشین اضافه شد و خیلی زود توانست خودش را به اسم مهره ای ارزشمند در ترکیب استقلال مطرح کند و زوج بسیار خوبی با مهدی قایدی در سیستم 2-5-3 سرمربی ایتالیایی ساخته بود.

مهاجم استقلال بالاخره به الغرافه پیوست

دیاباته با همین عملکرد توانست در لیگ نوزدهم اسم آقای گلی را با 15 گل جشن بگیرد، ولی در لیگ بیستم مصدومیت های گاه و بیگاه و همینطور پرداخت نشدن به موقع مطالباتش سبب شد تا این بازیکن فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب استقلال به دست نیاورد و قابل پیش بینی بود که در انتها فصل به دوران حضور دو ساله در فوتبال ایران سرانجام می دهد.

این بازیکن درنهایت پس از حدس هایی که اجرا شده بود، دیشب در تمرینات الغرافه هم رویت شد و ساعاتی بعد باشگاه قطری به صورت رسمی از دیاباته به اسم آخرین سهمیه خارجی خود رونمایی کرد تا این مهاجم مالیایی که دوران خوشی را به خصوص در سال اول در ایران سپری نموده بود و میان طرفداران استقلال محبوبیت زیادی داشت، دوباره شاگرد استراماچونی سرمربی سابق استقلال گردد.

الغرفه در جدول رده بندی مسابقات لیگ ستارگان قطر با کسب پیروزی در مسابقه اول سه امتیازی است و حالا در بازی های آینده با حضور دیاباته و عملکردی که این بازیکن تحت نظر استراماچونی داشته، امیدواری زیادی نسبت به تقویت بخش هجومی این تیم وجود دارد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1822

به "مهاجم استقلال بالاخره به الغرافه پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم استقلال بالاخره به الغرافه پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید