نخست وزیر یونان: در حال جنگ با دشمن نامرئی ویروس کرونا هستیم

به گزارش تور آسیایی ارزان، نخست وزیر یونان یک بسته اقتصادی و اقتصادی به ارزش 2میلیارد یورو برای حمایت از کسب وکارها و مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام نموده است.

نخست وزیر یونان: در حال جنگ با دشمن نامرئی ویروس کرونا هستیم

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کریاکوس میتسوتاکیس نخست وزیر یونان در یک نطق تلویزیونی گفت: دولت آتن یک بسته مالی و مالی به ارزش 2 میلیارد یورو برای حمایت از کسب وکارها به خاطر شیوع ویروس کرونا تدارک دیده است و محدودیت های بیشتری در کشور برای مقابله با شیوع این ویروس اعلام خواهد شد.

وی در ادامه اضافه نمود: ما در حال جنگ هستیم، با دشمنی که نامرئی است ولی شکست ناپذیر نیست.

یونان تا به امروز ابتلای 387 نفر به این ویروس را تأیید نموده است و 5 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

دولت یونان دستور تعطیلی همه فروشگاه ها غیر از داروخانه ها، سوپرمارکتها و پمپ های بنزین را صادر نموده است. این قوانین از روز چهارشنبه اجرا می گردد.

یونان از امروز چهارشنبه نیز مرزهای خود را به روی هر شهروند غیریونانی و غیراروپایی خواهد بست مگر آنکه یک مجوز ویژه برای ورود به یونان داشته باشند.

نخست وزیر یونان از شهروندان خواسته است تا در خانه های خود بمانند. وی ضمن وعده دادن به شرکتها و کسب وکارهای یونانی برای اتخاذ تدابیر حمایتی، از کارآفرینان و مدیران شرکتها خواسته است تا نیروهای کار خود را اخراج نکنند.

بانکها مهلت 6 ماهه ای برای بازپرداخت وام ها به شرکتها و کسب وکارهایی می دهند که به شدت از ویروس کرونا آسیب دیده اند.

یونان در سال 2015 میلادی در آستانه ورشکستگی نهاده شد و از 2010 میلادی تا به امروز 3 بسته نجات مالی بین المللی دریافت نموده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 776

به "نخست وزیر یونان: در حال جنگ با دشمن نامرئی ویروس کرونا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر یونان: در حال جنگ با دشمن نامرئی ویروس کرونا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید