نکونام: پنجره بسته جابجایی توان تجدید قوا را از ما گرفت، تمرکزمان فعلا روی لیگ است نه جام حذفی

به گزارش تور آسیایی ارزان، با وجود پیگیری های بسیار زیادی که از سوی آقای آذری و بخش حقوقی باشگاه انجام شد متاسفانه پنجره جابجایی زمستانی مان بسته ماند و نتوانستیم بازیکن جدیدی بگیریم و پنجره بسته، توان تجدید قوا را از تیم گرفت.

نکونام: پنجره بسته جابجایی توان تجدید قوا را از ما گرفت، تمرکزمان فعلا روی لیگ است نه جام حذفی

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: با وجود کوشش های انجام گرفته از سوی باشگاه پنجره تیم در فصل جابجایی باز نشد اما با تمام توان وارد نیم فصل دوم لیگ می شویم.

به گزارش فارس، جواد نکونام در گفت وگو با سایت باشگاه فولاد درباره شروع نیم فصل دوم، ملاقات برابر ذوب آهن، شرایط تیم در فصل جابجایی و حضور در سه جبهه رقابت ها به صحبت پرداخت.

آقای نکونام! بعد از دو هفته رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر شروع می گردد. شرایط تیم در آستانه بازی با ذوب آهن چگونه است؟

دقیقا از فردای ملاقات برابر شهرخودرو کارمان را برای نیم فصل دوم شروع کردیم. در فاصله بین آن بازی تا امروز همه چیز مطابق برنامه پیش رفته و امیدواریم که بتوانیم در نیم فصل دوم هم نتایج دلخواه را بدست بیاوریم و طرفداران را مسرور کنیم.

حریف اول شما تیم ذوب آهن است که برای نیم فصل دوم خودش را تقویت نموده و کادر فنی این تیم هم تغییر نموده است.

بله ذوب آهن تیمی کاملا متفاوت نسبت به نیم فصل اول است. این تیم و در مجموع همه تیم های لیگ برتر به غیر از ما و یکی، دو تیم دیگر با هزینه های خیلی زیاد بازیکنان جدیدی گرفته اند که این باعث می گردد نیم فصل دوم با چهره تازه و قدرتمندتری وارد مسابقات شوند. ذوب آهن هم با تغییر کادر فنی اش حتما تیمی است که با تیم نیم فصل اول خیلی فرق دارد.

همانطور که اشاره کردید فولاد بخاطر محرومیت در فصل جابجایی نتوانست بازیکن جدیدی به تیم اضافه کند و شما با همان بازیکنان نیم فصل اول باید به مصاف حریفان بروید.

بله، با وجود پیگیری های بسیار زیادی که از سوی آقای آذری و بخش حقوقی باشگاه انجام شد متاسفانه پنجره جابجایی زمستانی مان بسته ماند و نتوانستیم بازیکن جدیدی بگیریم و پنجره بسته، توان تجدید قوا را از تیم گرفت. طرفداران حتما به یاد دارند که سال قبل با بازیکنانی که در تعطیلات نیم فصل گرفتیم، تیم را تقویت کردیم و نقاط ضعف رفع شد؛ اتفاقی که متاسفانه سال جاری بدلیل بسته بودن پنجره رخ نداد. البته از بازیکنان فعلی که در نیم فصل اول نهایت کوشش شان را برای موفقیت تیم انجام دادند راضی هستم و مسرورم که آنها را در اختیار دارم اما واقعیت این است تیمی همچون فولاد که طرفداران توقعات زیادی از این تیم دارند، باید بتواند با بهترین شرایط به میدان برود. قطعا با توجه به حضور فولاد در سه جبهه کارمان دشوارتر از نیم فصل اول خواهد بود.

به نکته درستی اشاره کردید. لیگ برتر جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا سه جبهه ای است که شما باید در این چند ماه در آن به رقابت بپردازید و حتما کار سخت خواهد بود.

شما شک نکنید کار خیلی سختی داریم و من همانطور که به بازیکنان تیم در جلسات مان گفته ام، الان هم به آنها اعلام می کنم که ما در نیم فصل دوم روزهای به مراتب سخت تر و مهمتری پیش رو خواهیم داشت. شما برای اینکه در این سه رقابت مهم و فشرده به مصاف حریفان بروید باید هم بازیکن به اندازه کافی داشته باشید و هم اینکه نیروی لازم. ما برای خودمان در این سه جام اولویت بندی نموده ایم و با توجه به اینکه پنجره جابجاییی مان بسته بوده و در نظر دریافت این واقعیت مهم، کارمان را در این سه جام پیش می بریم. باید واقع بینانه کار کنیم و برنامه هایمان را با توجه به داشته های موجود و واقعیت ها پیش ببریم. تمام هدف مان این است که آخر فصل مثل سال گذشته با طرفداران موفقیت مان را جشن بگیریم. مطمئنم از در کنار هم بودن مجموعه باشگاه فولاد و طرفداران، هر دو در آخر فصل سود خواهیم برد.

قرعه کشی جام حذفی هم انجام شد و فولاد باید در اولین بازی به مصاف ماشین سازی برود که در لیگ نتایج خوبی نگرفته اما مطمئنا برای جام حذفی انگیزه های زیادی دارد.

در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی لیگ برتر است و نه جام حذفی. اولویت فعلی ما مسابقات لیگ برتر است و در زمان خودش درباره جام حذفی صحبت خواهم کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1539

به "نکونام: پنجره بسته جابجایی توان تجدید قوا را از ما گرفت، تمرکزمان فعلا روی لیگ است نه جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: پنجره بسته جابجایی توان تجدید قوا را از ما گرفت، تمرکزمان فعلا روی لیگ است نه جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید