نگاهی به دومین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال

به گزارش تور آسیایی ارزان، دومین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال با دعوت از تمامی بازیکنان لایق برگزار نمی شود.

نگاهی به دومین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، محمد ناظم الشریعه 19 بازیکن را به دومین اردوی تیم ملی فوتسال برای آماده سازی رقابت های قهرمانی آسیا 2020 دعوت کرده که در این اردو سپهر محمدی، مسعود محمدی، سینا پرکاس، بهزاد عظیمی، علیرضا رفیعی، میثم برمشوری، محمد نجف زنگی، مهدی کریمی، حمزه کدخدایی، میثم خیام، مسعود یوسفی، رضا قنبری، طاها نعمتیان، سالار آقاپور، احمد اسماعیل پور، محمد بیضایی، حسین طیبی، علیرضا عسگری و امین مجید ی پور حضور دارند.

این اردو از 23 تا 27 تیر به مدت 5 روز برگزار خواهد شد اما در میان نفرات دعوت شده اثری از بازیکنان تیم های مس سونگون و گیتی پسند دیده نمی شود. چهره هایی چون علی اصغر حسن زاده، مهدی جاوید، محمدرضا سنگ سفیدی، علیرضا صمیمی، سعید احمد عباسی و حمید احمدی بازیکنانی هستند که سرمربی تیم ملی فوتسال ترجیح داده تا به آن ها استراحت دهد تا در اردوی بعدی با آمادگی کامل در خدمت فوتسال ملی ایران باشند.

دعوت از برخی نفرات لژیونر نظیر حسین طیبی، سپهر محمدی و علیرضا رفیعی در کنار چهره های جوان گویای آن است که سرمربی تیم ملی فوتسال به دنبال آن است تا ارزیابی کاملی از شرایط تمامی فوتسالیست های ایرانی که شرایط مطلوبی دارند، در اختیار داشته باشد تا بهترین تیم را راهی رقابت های قهرمانی آسیا 2020 کند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1246

به "نگاهی به دومین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به دومین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید