همه منتظر تصمیم وزارت ورزش در مورد انتخابات تنیس هستیم

به گزارش تور آسیایی ارزان، مجید شایسته سرپرست فدراسیون تنیس در مصاحبه با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت مجمع انتخاباتی تنیس گفت: من و سایر کاندیداهای مجمع انتخاباتی تنیس شهریورماه سال گذشته برای شرکت در این مجمع ثبت نام نموده ایم و بر اساس آخرین صحبت ها بنده و یکی دیگر از کاندیداها برای شرکت در مجمع تأیید صلاحیت شده ایم. طبق آخرین اظهار نظرها نیز عنوان شده بود که انتخابات در بهار سال 98 برگزار می گردد.

همه منتظر تصمیم وزارت ورزش در مورد انتخابات تنیس هستیم

وی اضافه کرد: همگی منتظر و تابع تصمیم وزارت ورزش و جوانان در مورد انتخابات تنیس هستیم. در مورد بحث سرپرستی نیز باید عنوان کنم شرایط ما با دیگر فدراسیون ها متفاوت است. ثبت نام از مجمع ما سال گذشته انجام شد و بنده با نظر و اطمینان دکتر سلطانی فر به عنوان سرپرست فدراسیون معین شدم و منع حضور همه سرپرستان در انتخابات های فدراسیون های ورزشی تصمیمی است که در ادامه کار برای فدراسیون ها گرفته شده است. هرچند من تابع نظر وزارت ورزش و جوانان هستم و هر کاری که قانون بگوید انجام خواهم داد.

وی در مورد اردوی تیم ملی نیز مطرح کرد: اردوی تیم ملی برای رقابتهای فدکاپ از هفته آینده شروع می گردد و با توجه به شرایط خاص سال جاری از جمله برگزاری مسابقات در سالن و استفاده از توپ چینی در مسابقات سعی داریم شرایط را با برگزاری اردوی دو هفته ای در سنگاپور شبیه سازی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 130

به "همه منتظر تصمیم وزارت ورزش در مورد انتخابات تنیس هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه منتظر تصمیم وزارت ورزش در مورد انتخابات تنیس هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید