واکنش باشگاه استقلال به تصویر جنجالی منتشر شده در برنامه فوتبال برتر

به گزارش تور آسیایی ارزان، تهران (پانا) - باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به نشان دادن تصویر نوجوان طرفدار این تیم در حال مصرف دخانیات واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه استقلال به تصویر جنجالی منتشر شده در برنامه فوتبال برتر

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، متأسفانه در برنامه فوتبال برتر مورخ دوشنبه اول آذر آیتمی درباره مصرف دخانیات در روز مسابقه استقلال با نساجی مازندران پخش شد که مصداق هتک حرمت و حیثیت اشخاص تلقی می گردد.

نکته ای که بیش از هر چیز تلخ و ناراحت کننده به نظر آمد، تصویربرداری پنهانی از چند طرفدار نوجوان و جوان تیم استقلال در حال استعمال دخانیات بود که می تواند عواقب نگران کننده و پیش بینی ناپذیری برای این افراد به همراه داشته باشد.

بی تردید مصرف دخانیات در محیط استادیوم ها پسندیده نیست و باید با فرهنگ سازی نسبت به اصلاح فرایند اقدام نمود اما شیوه پرداختن برنامه فوتبال برتر به موضوع به نحوی که مسأله را مختص به یک باشگاه می نماید، علاوه بر اینکه به حیثیت اشخاص ضربه می زند، شیوه ای غیرسازنده در مواجهه با مسأله است که حیثیت و حرمت افراد را نادیده می گیرد. حداقل انتظار از برنامه مذکور جبران این خطا و اصلاح این فرایند است.

این رویکرد برنامه فوتبال برتر در حالیست که فراموش نمی کنیم، دو سال قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما در راهروهای استادیوم آزادی؛ فدراسیون فوتبال را به مبلغ 3000 دلار جریمه کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1935

به "واکنش باشگاه استقلال به تصویر جنجالی منتشر شده در برنامه فوتبال برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه استقلال به تصویر جنجالی منتشر شده در برنامه فوتبال برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید