واکنش دوباره به اظهارات بحث برانگیز عباس جدیدی

به گزارش تور آسیایی ارزان، چندی پیش اظهارات عباس جدیدی در مورد شرایط تیم ملی در دوران حضورش در این تیم و خطاب قرار دادن منصور برزگر، مرد سرد و گرم چشیده کشتی ایران و دنیا با واکنش های مختلفی همراه شد. بسیاری از اهالی کشتی معتقد بودند بیان کردن چنین اظهاراتی بعد از سال ها و بی حرمتی به بزرگان و پیشکسوتان کشتی به هیچ عنوان زیبنده این رشته پهلوانی نیست و نباید بعضی مسائل و اتفاقات درون خانواده کشتی را در رسانه ها بیان کرد.

واکنش دوباره به اظهارات بحث برانگیز عباس جدیدی

به همین دلیل بهرام مشتاقی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران. از پیشکسوتان کشتی کشورمان در واکنش به اظهارات اخیر عباس جدیدی از او به شدت اظهار گلایه کرد و در یک گفتگوی تصویری اظهار داشت: حرمت پیشکسوت و مربی باید حفظ گردد. منصور برزگر بزرگ ماست و گردن کشتی حق بسیاری دارد. عباس جدیدی نباید فراموش کند که برزگر چقدر برای او زحمت کشیده و او برای همواره به این مربی بزرگ مدیون است.

مشتاقی با بیان اینکه اگر قرار باشد گذشته را شخم بزنیم خیلی چیز های دیگر هم رو می گردد، مطرح کرد: عباس جدیدی باید بهتر بداند که در جامعه کشتی چه جایگاهی دارد، پس بهتر است حرمت ها را حفظ کند و به گذشته بازنگردد. چندی پیش منصور برزگر را در جایی دیدم که متأسفانه به خاطر این مسائل و اتفاقات، بسیار دلگیر بود که من هم واقعاً از این شرایط عصبانی و ناراحت شدم.

پیشکسوت کشتی خطاب به عباس جدیدی اظهار کرد: او پس از گذشت این همه سال با این صحبت ها چه چیز را می خواهد ثابت کند؟ او اگر می خواهد در رسانه ها دیده گردد، راه های بهتری نیز وجود دارد. قرار نیست هر کسی چند مدال جهانی یا المپیک گرفت به خودش اجازه دهد، به مربی و پیشکسوت خود توهین کند. جدیدی برای این کشور افتخار آفرینی نموده، دستش درد نکند و بار ها به خاطر مدال هایش از او تشکر و قدردانی شده، اما دوران قهرمانی تمام می گردد و آنچه باقی می ماند پهلوانی، احترام به بزرگ تر و پیشکسوت، مردم داری، مرام و انسانیت است.

وی اضافه نمود: نمی خواهم بیش از این حرف هایی بزنم که در شأن ورزش اول کشور نیست، اما به قدری از این اتفاقات مکدر شده ام که فقط خواستم به جدیدی هشدار دهم؛ نه من بلکه تمام پیشکسوتان کشتی از این اتفاق ناراحت هستیم و خواهش می کنم حداقل این مرام را داشته باشد که از منصور برزگر دلجویی کند.

سرپرست اسبق تیم ملی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: برزگر نه تنها مورد احترام اهالی کشتی است، بلکه در جامعه ورزش ایران جایگاه بالا و قابل احترامی دارد. مطمئن باشید اگر او بخواهد جواب عباس جدیدی را دهد واقعاً سنگ روی سنگ بند نمی گردد. پیشکسوت کشتی کشورمان در خاتمه گفت: متاسفانه افرادی هم به این داستان دامن می زنند که جایگاه آن ها هم معین است. در هر صورت هر کسی برای این کشور زحمت کشیده باید حرمتش حفظ گردد و به طور کلی مسائل درون خانواده را باید همان جا حل کرد، نه اینکه آن را بین همه بازگو کرد. امیدوارم از این پس اگر صحبت یا گلایه ای وجود دارد با صحبت رو در رو و در یک نشست خصوصی مطرح و حل گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2215

به "واکنش دوباره به اظهارات بحث برانگیز عباس جدیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دوباره به اظهارات بحث برانگیز عباس جدیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید