واکنش روس ها به رویارویی احتمالی یزدانی و نایفونوف در لیگ ایران

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، این سایت مطرح روسی در گزارش خود به پر سر و صداترین قرارداد لیگ برتر کشتی آزاد ایران، یعنی ثبت قرارداد حسن یزدانی قهرمان نامدار کشورمان با تیم فولادین ذوب آمل اشاره و گفت:

واکنش روس ها به رویارویی احتمالی یزدانی و نایفونوف در لیگ ایران

تیم جویبار نیز که پیش از این از ماگومد رسول قاضی ماگمدوف بهره برده بوده با عباس گادجی ماگمدوف قهرمان جهان در وزن 61 کیلوگرم قرارداد امضا کرد تا این تیم نیز در رقابت با تیم آمل این کشتی گیر را جذب کند.

باشگاه سهند ارس نیز دیگر تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد ایران که پیش از این ژاگیر شاخیف روس و قهرمان وزن 65 کیلوگرم نروژ را در اختیار گرفته بود نسبت به جذب آرتور نایفونوف روس، دارنده مدال های برنز المپیک و جهان اقدام کرده است.

تیم ذوب آمل نیز تنها با محمد حبیب گادجی محمداف درانده مدال نقره المپیک در وزن 74 کیلوگرم قرارداد ثبت کرده و به نظر می رسد قصد اضافه کردن کشتی گیر دیگر خارجی را نداشته باشد و در پی استفاده از کشتی گیران ملی پوش و مطرح ایرانی است.

با توجه به اینکه هر تیم می تواند از دو لژیونر خارجی استفاده کند اما به نظر می رسد تیم دانشگاه آزاد قائمشهر قصد جذب کشتی گیر خارجی برای مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد ایران را ندارد.

اما مجذوب کننده ترین و مهمترین دیدار لیگ برتر کشتی مصاف آرتور نایفونوف روس و حسن یزدانی در مرحله نیمه نهایی وزن 86 کیلوگرم بین تیم های سهند ارس و فولادین ذوب آمل باشد که پهلوان ایرانی تا به امروز دو بار در رقابت های جهانی و یک بار در رقابت های المپیک از سد این کشتی گیر گذشته است.

مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد روز پنج شنبه 18 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1948

به "واکنش روس ها به رویارویی احتمالی یزدانی و نایفونوف در لیگ ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روس ها به رویارویی احتمالی یزدانی و نایفونوف در لیگ ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید