واگذاری 601 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله

به گزارش تور آسیایی ارزان، بنیاد مستضعفان تا ابتدای بهمن ماه سال جاری بیش از 601 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله به بنیاد مسکن تحویل داده و قرار است این فرایند واگذاری سیمان اهدایی بنیاد، همچنان ادامه داشته باشد.

واگذاری 601 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال وقوع سیل و زلزله و سوانح طبیعی در نقاط مختلف کشور و با توجه به وظیفه بنیاد در تامین سیمان مورد احتیاج برای بازسازی مناطق آسیب دیده، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تا ابتدای بهمن ماه، بیش از 601 هزار تن سیمان را به صورت رایگان در اختیار بنیاد مسکن قرار داد.

واگذاری 601 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله

بر اساس این گزارش، محمد اتابک مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس با اعلام این خبر اظهار کرد: بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق سیل زده 7 استان که در فروردین ماه امسال دچار خسارت شدند، نزدیک به 309 هزار تن سیمان را تخصیص داده که این میزان سیمان اهدایی، تحویل بنیاد مسکن شده است.

وی ادامه داد: همچنین مجموع سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق زلزله کرمانشاه نزدیک به 200 هزار تن بوده که در 7 مرحله تحویل بنیاد مسکن شده است.

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس افزود: علاوه بر این برای بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله مسجد سلیمان در استان خوزستان و زلزله شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی که در امسال دچار خسارت شدند، حدود 4 هزار تن سیمان رایگان از سوی بنیاد مستضعفان تحویل بنیاد مسکن شد.

به گفته اتابک فرایند تحویل سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق آسیب دیده همچنان ادامه دارد و قرار است حدود 258 هزار تن سیمان دیگر برای بازسازی مناطق سیل زده و 11 هزار تن برای مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار گردد.

لازم به ذکر است بنیاد مستضعفان در پی سیل اخیر در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان نیز بیان کرد تمام سیمان مورد احتیاج برای بازسازی این مناطق را تامین می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 615

به "واگذاری 601 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری 601 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید