مجلس یونان بودجه سال آینده میلادی را تصویب کرد

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران: مجلس یونان روز گذشته بودجه 2014 میلادی را در شرایطی تصویب کرد که کاهش 3 میلیارد یورویی هزینه های بودجه و پیش بینی خروج از رکود مالی مهمترین ویژگی های این بودجه به شمار می رود.

مجلس یونان بودجه سال آینده میلادی را تصویب کرد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ مجلس یونان بار دیگر بر اجرای سیاست های ریاضتی در بودجه 2014 میلادی تاکید نموده و 3 میلیارد یورو از هزینه های دولتی را کاهش داده است. یونان امیدوار است که طی سال آینده بتواند از رکود اقتصادی که در 6 سال اخیر با آن دست به گریبان بوده است رهایی یابد.

بر اساس این گزارش ارزش تولیدات اقتصادی یونان در شش سال اخیر بیش از 20 درصد کاهش یافته است. یونان بالاترین نرخ بدهی و بیکاری را در بین کشورهای منطقه یورو در اختیار دارد.این کشور بحران زده در سال 2010 میلادی مجبور شد برای رهایی از خطر ورشکستگی یاری اقتصادی بین المللی را دریافت کند و در ازای آن متعهد به اجرای سیاست های ریاضتی شده که با مخالفت شدید مردم یونان روبرو شده است.

دولت یونان امیدوار است تا طی سال آینده به رشد اقتصادی 0، 6 درصدی دست یابد. نخست وزیر یونان در جمع نمایندگان مجلس تاکید نمود، امروز یک روز تاریخی است. بودجه 2014 میلادی بودجه رونق اقتصادی و امید است. 153 نماینده از 300 نماینده مجلس یونان به این بودجه رای مثبت داده اند. حزب محافظه کار حاکم یونان 154 کرسی مجلس را در اختیار دارد.

وام دهندگان بین المللی هنوز به طور کامل از اصلاحات اقتصادی و اقتصادی اجرا شده در یونان رضایت ندارند و پیش شرط اعطای یاری های اقتصادی بیشتر را اجرای کامل اصلاحات اعلام نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 236

به "مجلس یونان بودجه سال آینده میلادی را تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس یونان بودجه سال آینده میلادی را تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید