خاتمه عصر بروشورهای مسافرتی با ترویج مسئولیت های زیست محیطی و اجتماعی

به گزارش تور آسیایی ارزان، جستجو در میان بروشورهای سفرهای نوروزی یا تعطیلات تابستانی، پیش از این یکی از سرگرمی های محبوب مسافران بود. آنان صفحات را ورق می زدند تا تعطیلات تمام عیاری چشمشان را بگیرد؛ اگرچه تا آن جا که می دانیم دوران بروشورهای مسافرتی تقریباً به خاتمه رسیده است. ایده عدم استفاده از بروشورهای چاپی نه تنها به فروش یاری می نماید، بلکه به نفع محیط زیست نیز می باشد. صنعت گردشگری با یک مشکل عمده در ارتباط با ضایعات بروشورها روبرو است. وجود خروارها ضایعه و زباله حاصل از بروشورها یک معضل جدی برای محیط زیست می باشد.

خاتمه عصر بروشورهای مسافرتی با ترویج مسئولیت های زیست محیطی و اجتماعی

با ما همراه باشید تا با بهترین ارزان تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

شرکت تعطیلاتی بریتیش ایرویز یک سری از بروشورهای مخصوص مقاصد گردشگری را فراهم نموده که در آن ها هیچ قیمتی ذکر نشده، بلکه فقط مصرف کنندگان را به سایت هایی هدایت می کنند که قیمت ها بصورت آنلاین و زنده ارائه می گردند و هزینه های پکیج ها و پروازها دائما به روز می شوند. تریسی لانگ از بریتیش ایرویز می گوید: مسئله ای که درباره بروشورهای متداول هتل ها وجود دارد این است که به محض این که این بروشورها به قفسه های هتل می رسند، قیمت های اعلام شده در آن ها دیگر به روز نمی باشند. در حال حاضر، هواپیمایی بریتیش ایرویز به بروشورهای سبک زندگی (lifestyle) روی آورده است که دفترچه هایی در اندازه های A5 می باشند و محتوای جالبی از جاذبه های مختلف مقاصد گردشگری را ارائه می کنند. لانگ می گوید: در سایت های مربوط به هر یک از مقاصد گردشگری، قیمت ها دائما براساس شرایط بازار - مانند نرخ برابری ارز - بازبینی می شوند. اگر افراد قصد صحبت با یک انسان را داشته باشند، ما برایشان یک شماره تلفن جهت تماس های تلفنی فراهم نموده ایم.

تکنولوژی بازآفرینی کل بروشورها به صورت آنلاین نسبتاً ساده است و رفته رفته پیچیده تر می گردد. بارگزاری یک بروشور دیجیتال تنها چند ثانیه طول می کشد و رسانه های پیشرفته که امکان وجود محتوای غنی تر و پرتحرک تری را ارائه می دهند، رو به افزایش هستند. وبسایت های گردشگری نیز همانند بخش های دیگر از این تکنولوژی بهره برداری می کنند. همچنین افزایش پهنای باند یاری می نماید که افراد بیشتری بتوانند به آسانی ویدئوهای مربوط به این مقاصد گردشگری را بارگذاری کنند. اگرچه شرکت ترانسورسال که به مشاغل مختلف یاری می نماید تا به صورت آنلاین با مصرف کنندگان خود در تماس باشند، در تازه ترین تحقیق خود دریافته است که دست کم در انگلیس، شرکت های مسافرتی در مقایسه با سایر صنایع خدماتی، وبسایت هایی دارند که برای استفاده کاربران خیلی آسان نیستند. این تحقیق نشان داده است که سایت های متعلق به معروفترین مجریان تورهای گردشگری در بریتانیا و خطوط هواپیمایی از پاسخگویی به ابتدایی ترین پرسش ها عاجز هستند. برای مثال، به وسیله یک ایمیل از وبسایت های مسافرتی پرسیده شده بود: آیا در صورت وقوع یک بلای طبیعی در مکان گردشگری که من انتخاب نموده ام، مبلغ پرداختی ام قابل استرداد می باشد؟ 43 ساعت طول کشید تا فرست چویس به این پرسش پاسخ داد (که البته این مورد، طولانی ترین مورد پاسخگویی به پرسش ها نبود). احتمالا ضروری است پیش از این که صنعت گردشگری بروشورهای چاپی را به یکباره و در تمام قسمت ها جمع آوری نماید، کارهایی را انجام دهد.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 658

به "خاتمه عصر بروشورهای مسافرتی با ترویج مسئولیت های زیست محیطی و اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه عصر بروشورهای مسافرتی با ترویج مسئولیت های زیست محیطی و اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید