پذیرش بدون آزمون ارشد در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد، بدون آزمون در شش گرایش اطلاع داد.

پذیرش بدون آزمون ارشد در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان

نوید سیاه پلو در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در شش گرایش، بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو پذیرفته می گردد.

وی اضافه نمود: در رشته مهندسی عمران گرایش های سازه و ژئوتکنیک، مهندسی برق گرایش های سیستم های قدرت و الکترونیک، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار و زبان و ادبیات انگلیسی ظرفیت پذیرش وجود دارد و در مقطع ارشد دانشجو پذیرفته می گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان توضیح داد: به طور میانگین در مجموع حدود 100 نفر با سوابق تحصیلی جذب می شوند. نیم سال جدید برای دانشجویان جذب شده نیز بلافاصله در بهمن 99 شروع می گردد.

سیاه پلو با اشاره به نحوه ثبت نام متقاضیان، گفت: ثبت نام متقاضیان ارشد بدون آزمون از 25 آذر شروع شده و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org مراجعه نمایند. ملاک پذیرش نیز بر اساس سوابق تحصیلی و معدل طراز شده دوره کارشناسی پیوسته و یا معدل دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1406

به "پذیرش بدون آزمون ارشد در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش بدون آزمون ارشد در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید