پرداخت 10 درصد قرارداد بازیکنان به موقع بود

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، مجتبی حسینی عصر امروز در نشست خبری پیش از ملاقات با سایپا با بیان اینکه حریف ما یکی از تیم های خیلی خوب لیگ سال جاری خواهد بود، اظهار کرد: سایپا از بازیکنان جوان و نفرات با تجربه تشکیل شده است و با توجه به قدرت تیم سایپا عیار نفت در این ملاقات معین می گردد.

پرداخت 10 درصد قرارداد بازیکنان به موقع بود

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به محرومیت چهار جلسه ای و نبودن روی نیمکت چه برنامه ای دارد، گفت: از بالا بهتر می گردد بازی را دید و نکات لازم را به نیمکت و تیم انتقال می دهم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه پرداخت 10 درصد از قراردادها خیلی به موقع بود، بیان کرد: این امر از نظر روحی بازیکنان ما را شارژ کرد و در حال حاضر اول فصل است و هیچ مسئله ای از نظر اقتصادی نداریم و بازیکنان ما شرایط روحی خوبی را دارند.

حسینی در مورد بازیکنان غایب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز گفت: برای بازی مقابل سایپا تهران تمامی نفرات را در اختیار داریم و بازیکن مصدوم و محرومی در میان نفرات تیم وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران، بازی تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا تهران از هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا عصر ساعت 16 و 35 دقیقه در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1352

به "پرداخت 10 درصد قرارداد بازیکنان به موقع بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 10 درصد قرارداد بازیکنان به موقع بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید