پرسپولیس تنها به یک شرط قهرمان می گردد ، باشگاه تکلیف گل محمدی را روشن خواهد نمود

به گزارش تور آسیایی ارزان، پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس همه بازی های خود را ببرد و مترصد آن باشد سپاهان امتیاز از دست بدهد.

پرسپولیس تنها به یک شرط قهرمان می گردد ، باشگاه تکلیف گل محمدی را روشن خواهد نمود

به گزارش خبرنگاران حسن خان محمدی در خصوص فزونی پرسپولیس مقابل ملوان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: بازی خیلی خوب را از پرسپولیس شاهد بودیم. قفل بازی با زدن گل اول شکست. از آغاز بازی تدارک حمله صورت گرفت و پرسپولیس از جناح راست خود و چپ ملوان، فرصت های گلزنی ایجاد کرد و گل اول که با کیفیت خوبی به ثمر نشست باعث شد تا ورق به سود پرسپولیس بازگردد. گل های دوم و سوم زیباتر وارد دروازه ملوان زد و در روزی که پرسپولیس شایسته کسب فزونی بود به 3 امتیاز بازی دست یافت.

**پرسپولیس باید به شانس و اقبال اعتماد کند

وی درباره اینکه پرسپولیس می تواند صدر جدول را از دست سپاهان خارج کند، بیان کرد: کار که نشد ندارد، ولی بخشی از مسیر قهرمانی به نتایج پرسپولیس مرتبط است. این تیم باید در تمامی دیدارهای به جامانده برنده باشد و امتیاز از دست ندهد. یک بازی رودررو با استقلال دارد که چاره ای جز پیروزی در این مسابقه ندارد، چون سرنوشت رتبه دوم را با شکست استقلال به سود خود می نماید، ولی بازی با سپاهان ندارد که اهمیت 6 امتیازی داشته باشد و باید مترصد آن باشد سپاهان امتیاز از دست بدهد. در بازی با تراکتور که در تبریز برگزار می گردد این اتفاق ممکن است رخ دهد و فاصله کمتر گردد. اگر امشب سپاهان بازنده نباشد هم پرسپولیس باید به شانس و اقبال اعتماد کند و به 3 امتیاز تمامی دیدارهای خود تا انتهای فصل برسد و امیدوار باشد سپاهان متوقف گردد.

**مدیریت باشگاه درباره گل محمدی تصمیم می گیرد

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص پیشنهاد 100 میلیارد تومانی به یحیی گل محمدی که از سوی مدیریت باشگاه رد شده، توضیح داد: در همه جا پیشنهاد وجود دارد و اگر پیشنهادی برای گل محمدی ارسال گردد، مدیریت باشگاه تصمیم نهایی را می گیرد. بدون شک تا آخر فصل سرمربی تیم پرسپولیس یحیی گل محمدی است. شرایط خوبی برای تیمش وجود دارد تا بار دیگر قهرمان گردد و گل محمدی هم هدفش بالا بردن جام در هفته آخر است. نمی توانم در خصوص پیشنهاد 100 میلیاردی نظری بدهم، ولی در آینده همه چیز روشن می گردد.

**دربی بازی به اصلاح خاصی است

خان محمدی درباره اینکه دربی چقدر در قهرمانی پرسپولیس اثرگذار است، گفت: بازی دربی دور برگشت بسیار مهم است، چون هر دو تیم برای قهرمان شدن کوشش می نمایند و 3 امتیاز آن ارزش طلا دارد. واضح و شفاف است که بازی دربی ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد و بازی به اصلاح خاصی است. تیمی که از لحاظ روحی روانی، شرایط بسیار خوبی داشته باشد در دربی برنده می گردد و پرسپولیس اگر قهرمانی می خواهد نباید مقابل استقلال امتیاز از دست بدهد. قهرمانی در شرایطی کسب می گردد که پرسپولیس از 5 بازی آخر فصل 15 امتیاز بگیرد و چشم انتظار نتایج سپاهان باشد. احتمال آنکه سپاهان امتیاز از دست بدهد کم نیست و باید تمامی امتیازات را جمع کرد و منتظر لغزش صدرنشین لیگ برتر شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2249

به "پرسپولیس تنها به یک شرط قهرمان می گردد ، باشگاه تکلیف گل محمدی را روشن خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس تنها به یک شرط قهرمان می گردد ، باشگاه تکلیف گل محمدی را روشن خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید