پلیس ضد تروریسم انگلیس 5 نفر را دستگیر کرد

به گزارش تور آسیایی ارزان، پلیس ضدتروریسم انگلیس خاطرنشان کرد 5 نفر را در نقاط مختلف این کشور به اتهام آماده شدن برای انجام حمله تروریستی و ترویج تروریسم بازداشت نموده است.

پلیس ضد تروریسم انگلیس 5 نفر را دستگیر کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پلیس ضدتروریسم انگلیس روز دوشنبه و در آستانه شروع سال جدید میلادی پنج نفر را در ارتباط با اتهامات تروریستی دستگیر کرد.

به نوشته روزنامه گاردین، پلیس متروپولیتن گفت، دستگیری این افراد در منچستر، پتربورو و شمال لندن، بخشی از یک عملیات از پیش برنامه ریزی عنوان شد که ارتباطی به حمله تروریستی اخیر بر روی پل لندن یا شب سال نو ندارد.

چهار تن از این افراد که بین 19 تا 23 سال سن دارند منظون به آماده شدن برای انجام حمله تروریستی هستند و فرد پنجم نیز که 19 سال دارد به ترویج تروریسم متهم شده است.

پلیس متروپولیتن اضافه کرد: این پنج نفر که صبح روز دوشنبه 30 دسامبر دستگیر شدند، در حال حاضر تحت بازداشت قرار دارند.

همچنان مأموران پلیس در حال پیگیری آدرس هایی در این مناطق هستند. پلیس متروپولیتن گفت این عملیات به معنای وجود تهدیدی برای مردم نیست.

در جدیدترین حمله تروریستی در انگلیس، 8 آبان سال جاری یک فرد 28 ساله به عنوان عثمان خان با چاقو به گروهی به جمعیت حاضر روی پل لندن حمله کرد. در این حادثه یک رهگذر کشته شد و مهاجم هم به ضرب گلوله پلیس از پای درآمد.

رسانه های انگلیسی تأیید نموده اند که خان در سال 2012 به اتهام کوشش برای انجام حمله تروریستی به ساختمان بورس لندن، بازداشت شده و به 16 سال حبس محکوم شده بود اما سال گذشته با گذراندن نیمی از دوران محکومیتش، آزاد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 616

به "پلیس ضد تروریسم انگلیس 5 نفر را دستگیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس ضد تروریسم انگلیس 5 نفر را دستگیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید