پیشنهاد ثبت یک خیابان در تورنتو به اسم پرسپولیس

به گزارش تور آسیایی ارزان، تهران (پانا) - انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی پس از دعوت از تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به کانادا از شهردار و اعضای شورای شهر تورنتو درخواست نموده است که یک خیابان یا مکان عمومی در این کلان شهر آمریکای شمالی به نام پر افتخار و پر آوازه تیم فوتبال پرسپولیس نام گذاری گردد.

پیشنهاد ثبت یک خیابان در تورنتو به اسم پرسپولیس

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش ایسنا، انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی که تابستان سال جاری در کشور کانادا میزبان اردوی تابستانی شاگردان برانکو ایوانکوویچ خواهد بود ابراز امیدواری نموده است که با حمایت همه ایرانیان با امضای متن تقاضای نام گذاری بر روی اینترنت مراحل قانونی نامگذاری هر چه زودتر صورت گرفته و مراسم رونمایی رسمی از نام پر افتخار باشگاه پرسپولیس در شهر تورنتو همزمان با سفر سرخ پوشان پایتخت به کانادا و با حضور بازیکنان، اعضای کادر فنی و مدیران این باشگاه برگزار گردد.

وحید آبیده مدیر عامل انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی با اعلام این خبر در توئیتر تاکید نموده است که سفر تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار به آمریکای شمالی یک نقطه عطف در حوزه تبادلات فرهنگی و دستاوردی عظیم در عرصه دیپلماسی عمومی به شمار می آید که باید از این فرصت برای رساندن پیغام صلح و دوستی مردم ایران به جهان استفاده کرد.

سرخ پوشان پایتخت تابستان سال جاری با شعار مبارزه با تغییرات اقلیمی و مقابله با گرمایش زمین برای برگزاری اردوی دو هفته ای و انجام بازی های محبت آمیز به کانادا سفر می نمایند و ملاقات با ایرانیان مقیم و طرفداران پرسپولیس در آمریکای شمالی از دیگر برنامه های سفر شاگردان برانکو است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 944

به "پیشنهاد ثبت یک خیابان در تورنتو به اسم پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد ثبت یک خیابان در تورنتو به اسم پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید