پیشنهاد پرداخت پاداش کرونا به کادر درمان تامین اجتماعی

به گزارش تور آسیایی ارزان، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از ارسال پیشنهاد پرداخت پاداش ایام کرونا به کارکنان مراکز درمانی درگیر کرونا تا معادل 100 درصد یک ماه حقوق، به هیات مدیره این سازمان برای اخذ مصوبه اطلاع داد.

پیشنهاد پرداخت پاداش کرونا به کادر درمان تامین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه ساماندهی نظام پرداخت به کارکنان سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: رویه پرداخت اضافه کار و مزایای انگیزشی در مورد همکاران بخش درمان مادامی که مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی پذیرای بیماران کرونا هستند، ادامه می یابد.

وی همچنین از ابلاغ بخشنامه شیوه محاسبه و کسر هفت درصد حق بیمه سهم همکاران متقاضی بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور اطلاع داد.

سالاری با تشریح اقدامات و پیگیری های انجام شده در راستای جبران کوشش ها و زحمات کارکنان سازمان تامین اجتماعی به ویژه حوزه درمان در دوران پاندمی کرونا، گفت: با ابلاغ این بخشنامه، بابت سنوات سخت و زیان آور پرستاران در حین بازنشستگی، 20 درصد حق بیمه پنجساله بر عهده سازمان و فقط هفت درصد کسورات بر عهده خود آنان خواهد بود که به موجب این بخشنامه سهم کارمند از محل پاداش خاتمه خدمت و طی 24 ماه کسر از مستمری بازنشستگی قابل تادیه خواهد بود.

سالاری همچنین از ابلاغ دستورالعمل جدید محاسبه و پرداخت پرکیس به پزشکان از دی سال 99 اطلاع داد و اضافه کرد: علاوه بر این، با ابلاغ دستور اداری جبران کاهش غیرارادی عملکرد پرکیس پزشکان در ایام کرونا، جبران کاهش عملکرد پزشکان مشمول از اول تیر 1399 به بعد، محاسبه و پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از ارسال پیشنهادی به هیات مدیره برای پرداخت معوقه فوق العاده های سختی کار و نوبت کاری اطلاع داد و اضافه کرد؛ احتمالا ظرف هفته آینده هر دو موضوع به تصویب هیات مدیره خواهد رسید که به محض ابلاغ مصوبه، مراتب برای اجرا به استانها ابلاغ خواهد شد.

سالاری همچنین با اشاره به درخواست از سازمان اداری و استخدامی کشور در رابطه با مجوز افزایش فوق العاده ویژه کارکنان متناسب با شرایط رسته های مختلف شغلی، با قدردانی از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی، اعلام نمود: به محض اخذ مجوز شورای حقوق و دستمزد و ابلاغ پاسخ این مرجع، اقدامات لازم در سازمان تامین اجتماعی بلافاصله انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اصلاح و تصویب شاخص های ارزیابی در محاسبه مزایای انگیزشی در کمیته اصلی مزایای انگیزشی سازمان، از بازبینی و اصلاح سقف پرداخت مزایای انگیزشی به کارکنان به منظور رعایت عدالت در پرداخت ها، اطلاع داد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین از شفاف سازی در مورد نحوه محاسبه ساعت کارکرد و اضافه کار کارکنان در معرض خطر اشعه در مراکز درمانی و ابلاغ مکاتبات مرتبط برای اجرا به استانها اطلاع داد.

سالاری تأکید کرد: صدور احکام کارگزینی مربوط به افزایش حقوق سال 1400 کارکنان شاغل در سازمان تامین اجتماعی انجام و پرداخت حقوق خرداد همکاران نیز بر اساس احکام صادره جدید صورت می گیرد و معوقات مربوط به احکام سال 1400 نیز در آینده نزدیک پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1698

به "پیشنهاد پرداخت پاداش کرونا به کادر درمان تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد پرداخت پاداش کرونا به کادر درمان تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید