چند مقام بلندپایه جمهوری آذربایجان به اتهام فساد بازداشت شدند

به گزارش تور آسیایی ارزان، سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان طی چند روز اخیر و در قالب مبارزه با فساد مالی تنی چند از مقامات بلند پایه وزارت فرهنگ و نیروی مرزبانی این کشور را بازداشت کرد .

چند مقام بلندپایه جمهوری آذربایجان به اتهام فساد بازداشت شدند

بر اساس گزارش سرویس امنیت دولتی و دادستانی کل جمهوری آذربایجان رافق بایرام اف معاون وزیر فرهنگ ، ذاکر سلطان اف رییس نهاد دولتی حفاظت و بازسازی میراث فرهنگی وابسته به این وزارتخانه و نیز افغان نقی اف معاون نیروی مرزبانی و رییس گارد ساحلی به اتهام سوء استفاده از سمت خود ، اختلاس و دیگر فعالیت های غیر قانونی بازداشت شدند .

همچنین به گزارش نیروهای انتظامی جمهوری آذربایجان همراه با نقی اف پنج نفر از مقامات گارد ساحلی این کشور به اتهام فساد مالی بازداشت شدند و در حال حاضر تحقیقات بیشر در این زمینه ادامه دارد .

الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان مبارزه با فساد مالی در قالب اصلاحات ساختاری در نهادهای رسمی را از اولویت های دولت این کشور اعلام نموده است .

رییس جمهوری آذربایجان در سخنرانی های اخیر به مقامات و مامورین دولتی بارها هشدار داد ، دولت مصمم به مبارزه قاطعانه با فساد اقثتصادی در نهادهای رسمی است و هیچ کس از آن مصون نخواهد ماند .

همچنین در چند ماه اخیر فرمانداران پنج شهرستان جمهوری آذربایجان از جمله آقستافا ، یولاخ ، بیله سوار ، نفتچالا و ایمیشلی به اتهام فساد مالی ، رشوه خواری و اختلاس بازداشت و روانه زندان شدند .

سرویس امنیت دولتی گزارش های ویدیویی از عملیات بازداشت فرمانداران این شهرستانها در حین دریافت رشوه ، پخش نموده است .

فرمانداران بازداشت شده همچنین به اختلاس بودجه اختصاص یافته از سوی دولت برای اشتغال قشر نیازمند این شهرستانها متهم شدند .،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1034

به "چند مقام بلندپایه جمهوری آذربایجان به اتهام فساد بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند مقام بلندپایه جمهوری آذربایجان به اتهام فساد بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید