چین 1300 نفر را به اتهام فراوری و فروش داروهای تقلبی دستگیر کرد

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران: پلیس چین اعلام نمود بیش از 1300 نفر را به اتهام فراوری و فروش داروهای تقلبی در سراسر این کشور دستگیر و بازداشت نموده است.

چین 1300 نفر را به اتهام فراوری و فروش داروهای تقلبی دستگیر کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ مقام های قضایی چین علاوه بر بازداشت 1300 نفر به اتهام فراوری و فروش داروهای تقلبی بیش از 9 تن مواد خام اولیه برای فراوری این داروها را نیز مجموعا به ارزش 2، 2 میلیارد یوان معادل 362 میلیون دلار توقیف و ضبط نموده اند.

بر اساس این گزارش پلیس چین همچنین 140 وبسایت داروخانه آنلاین بدون مجوز و غیر قانونی را در 29 استان مسدود و تعطیل نموده است. این افراد داروهای مختلفی از سرماخوردگی بچه ها تا بیماری های قلبی را به صورت تقلبی فراوری و عرضه می کردند. بخش زیادی از فروش این داروها به وسیله اینترنتی اجرا شده است.

در ماه جولای سازمان غذا و داروی چین برنامه شش ماهه ای را برای سرکوب و مقابله با فراوری و توزیع داروهای تقلبی اعلام نموده بود. تعداد پرونده های مربوط به فراوری و فروش دارو و مواد غذایی مسموم و تقلبی در چین طی سال 2012 میلادی به بیش از 8 هزار مورد رسید که این رقم نسبت به سال 2011 بیش از 5 برابر افزایش داشته است.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 340

به "چین 1300 نفر را به اتهام فراوری و فروش داروهای تقلبی دستگیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین 1300 نفر را به اتهام فراوری و فروش داروهای تقلبی دستگیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید